Witam, posiadam plugin dodający dowolną farbę na wybraną broń, chciałbym, aby ten plugin był przypisany pod flagę, dodałem w pliku admin_overrides coś takiego:
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Plugin pod flagę
#1
Napisano 27.04.2015 22:01
#2
Napisano 27.04.2015 22:27
sm_wskin sm_ws sm_paintsAle lepiej będzie jak zmienisz to w kodzie (o ile patrzyny na ten san plugin)
Użytkownik plx211 edytował ten post 27.04.2015 22:29
#3
Napisano 27.04.2015 22:40
mój plugin to ten: https://forums.allie...d.php?p=2283916
Czyli finalnie mój plik admin_overrides powinien wyglądać tak ?:
"sm_ws"
"sm_paints"

Użytkownik 2fast2kill edytował ten post 27.04.2015 22:47
#4
Napisano 28.04.2015 12:36
Spróbuj tak:
Overrides { "sm_wskins" "s" "sm_ws" "s" "sm_paints" "s" }
i powinno być dobrze
#5
Napisano 28.04.2015 16:33
Nie działa ten sposób, proszę o dalsze propozycje
#6
Napisano 28.04.2015 16:45
Teraz dopiero zauważyłem, że tam nie ma komend zarejestrowanych, tylko sprawdzanie czy gracz wpisał... No to już to powinno zadziałać. Ustawione na Custrom Flag 5.
Edytowana funkcja w linii 216 - OnClientSayCommand
Oraz dopisek na samym końcu sprawdzania (zwracania wartości), czy gracz ma flagę.
bool:IsPlayerGenericAdmin(client) { return CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_CUSTOM5, false); }
Załączone pliki
#7
Napisano 28.04.2015 16:57
Teraz dopiero zauważyłem, że tam nie ma komend zarejestrowanych, tylko sprawdzanie czy gracz wpisał... No to już to powinno zadziałać. Ustawione na Custrom Flag 5.
Edytowana funkcja w linii 216 - OnClientSayCommand
Oraz dopisek na samym końcu sprawdzania (zwracania wartości), czy gracz ma flagę.
bool:IsPlayerGenericAdmin(client) { return CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_CUSTOM5, false); }
Przepraszam za moją zieloną łąkę w głowię, czyli po podmianie tych plików plugin ten będzie działał na jaką flagę ?? zależy mi konkretnie na fladze T, i ewentualnie gdzie sam to mogę zmieniać aby już nie męczyć ?
#8
Napisano 28.04.2015 17:10
W kodzie, który wcześniej podałem zmieniasz:
ADMFLAG_CUSTOM5 na ADMFLAG_CUSTOM6
Kimpilujesz i masz
Załączone pliki
#9
Napisano 28.04.2015 17:23
Dzięki wielkie, działa, ostatnie pytanie, a raczej problem który się teraz zrodził, plugin wcześniej był dostępny dla każdego, ale CI co wcześniej już wybrali mają te skiny zapisane, co prawda komenda już im nie działa ale jak wyczyścić tak jakby pamięć tego pluginu wszystkim graczom ?
#10
Napisano 28.04.2015 18:05
sm_reloadwskins
#11
Napisano 28.04.2015 18:11
sm_reloadwskins nie działa, już próbowałem.
#12
Napisano 28.04.2015 18:27
c_Game = RegClientCookie("Paints_v6_part1", "Paints_v6_part1", CookieAccess_Private); c_Game2 = RegClientCookie("Paints_v6_part2", "Paints_v6_part2", CookieAccess_Private);Na:
c_Game = RegClientCookie("Paints2_v6_part1", "Paints_v6_part1", CookieAccess_Private); c_Game2 = RegClientCookie("Paints2_v6_part2", "Paints_v6_part2", CookieAccess_Private);Pisane z fona
#13
Napisano 28.04.2015 19:18
Czyli dodanie jednej dwójki rozwiąże ten problem ?
i jeszcze jedno pytanie, czy można wyczyścić "pamięć" danemu użytkownikowi ? Najlepiej gdyby to było na zasadzie gdy ktoś traci tą flagę usuwa mu zapisane skórki.
żebym nie musiał resetować wszystkim ze względu na jedną osobę.
Gdy wyczerpię swój problem zaznaczę odpowiedź rozwiązania głównego wątku, nie chcę tworzyć osobnego tematu.
Użytkownik 2fast2kill edytował ten post 28.04.2015 19:30
#14
Napisano 28.04.2015 20:16

Pisane z fona
#15
Napisano 28.04.2015 20:29
std ? raczej wątpię, abym był w stanie edytować ten plugin na tyle aby dodać coś swojego
Chodzi mi tylko o reset aktualnych skinów i ponowne przypisanie ich gdy ktoś ponownie otrzyma tą flagę
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych