Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 18.04.2015 20:44
Perk: brak
Perk: brak
Perk: brak
Perk: brak
i otrzymuje przypuszczalnie Perk "skarpetki mietka"to żeby dodawał go na ostatnia pozycję
, a Perk "czapka najebawszy" na pierwsza pozycję
Jakieś pomysły jak to uczynić?
#2
Napisano 20.04.2015 09:35
W cod_perk_enabled ustawiaj cod_set_user_perk na odpowiednim slocie.
#3
Napisano 20.04.2015 13:16
#4
Napisano 20.04.2015 14:09
4 perki???? 3 to już nadto... ciekaw jestem jak poradzisz sobie z bilansem perków, bo coś czuję że wszyscy będą latać po mapie na niewidce i dedac każdego na hita...
@Topic
Podpatrz jak to wygląda w 3 perkach, gdzieś w gotowych paczkach chyba jest takowy silnik
#5
Napisano 20.04.2015 15:06
Ciekawe jak zrobi aktywacje 4 perku, chyba że perki będą "statyczne" , bez żadnych skilli, aktywowanych
#6
Napisano 20.04.2015 15:10
#7
Napisano 20.04.2015 16:01
On chce zrobić coś jak w rpg mod, hełm, skarpetki, coś takiego.
A to ze 4 perki to za dużo to już jego sprawa, nie wiesz przecież co on chce zrobić
#8
Napisano 21.04.2015 07:13
Modyfikacja składa się z 4 klas, z exp podobnym do rpgmod,
itemy przechodzą z mapy na małe i szansa na zdobycie itemu to 1/6
#9
Napisano 21.04.2015 08:47
#10
Napisano 21.04.2015 13:03
#11
Napisano 21.04.2015 13:09
Które zastosować i jak / udostępnić wam skrawek kodu?Jeśli o to się rozchodzi, to Trzebaby chyba stworzyć najzwyczajniej 4 forwardy od tworzenia itemow. Wspomniałeś o metodzie aktywacji 4 perków - można pod radio2 dać użycie perku a pod radio3 przełączanie między nimi.
W cod_perk_enabled ustawiaj cod_set_user_perk na odpowiednim slocie.
Użytkownik skorpius edytował ten post 21.04.2015 13:10
#12
Napisano 26.04.2015 08:41
Jeśli odnosisz się do mojego postu to przykładowo chcesz mieć perk Eliminator Rozrzutu tylko na 3 slocie.
public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu")) cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2); }
Tyle wymyśliłem. Może ktoś coś poprawi, doda, zmieni żeby lepiej działało. Wiem tyle że ustawi nam perk Eliminator Rozrzutu na 3 slocie ale jeśli dostaliśmy go na np. 2 to i tak on tam zostanie.
#13
Napisano 26.04.2015 10:54
Jeśli odnosisz się do mojego postu to przykładowo chcesz mieć perk Eliminator Rozrzutu tylko na 3 slocie.
public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu")) cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2); }Tyle wymyśliłem. Może ktoś coś poprawi, doda, zmieni żeby lepiej działało. Wiem tyle że ustawi nam perk Eliminator Rozrzutu na 3 slocie ale jeśli dostaliśmy go na np. 2 to i tak on tam zostanie.
zastosować to w silniku czy jak?
To czasem na start nie daje takiego itemu...
#14
Napisano 26.04.2015 12:00
public cod_perk_enabled(id)
To świadczy o tym, że ma być w silniku? Serio?
Czy gdy mamy więcej niż jeden slot to przy pobieraniu perku nie trzeba czasem określić, z którego slotu pobieramy?
I co w ogóle ma na celu ten kod?
Jeżeli perk (nie określony slot) gracza to eliminator rozrzutu, to ustaw mu na 3 slot eliminator...
#15
Napisano 26.04.2015 15:42
No tak, można jeszcze sprawdzić na którym slocie się pojawił, zmienić slot i usunąć perk z poprzedniego slota.
public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_perk(id, 0, 0) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu")) // SLOT 1 { cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0); cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2); } else if(cod_get_user_perk(id, 0, 1) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu")) // SLOT 2 { cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1); cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2); } else if(cod_get_user_perk(id, 0, 2) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu")) // SLOT 3 { cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 2); cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2); } else if(cod_get_user_perk(id, 0, 3) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu")) // SLOT 4 { cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 3); cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2); } }
Pyk, twój problem wydaje się być teraz rozwiązany.
Użytkownik oeN. edytował ten post 26.04.2015 15:43
#16
Napisano 26.04.2015 19:52
Ps. Wstrzyma się jeszcze z decyzja do jutra.(tel) i nie ma jak sprawdzić
Edit: nie wiem czy to ważne ale powiem, bazuje na starym cod jeśli to zmienia cokolwiek (bo pewnie o nowym myślicie)
to proszę o ewentualne poprawki [sorry spóźniłem]
Użytkownik skorpius edytował ten post 26.04.2015 19:56
#17
Napisano 27.04.2015 07:38
To bez .sma się nie obejdzie.
#18
Napisano 27.04.2015 19:03
To bez .sma się nie obejdzie.
szkoda że teraz przeczytałem.

jutro będzie
#19
Napisano 28.04.2015 12:20
Dawanie Itemu
Zapis itemu:
Przykładowy Item:
beef_all_deagle.sma 675 bajtów 14 Ilość pobrań
beef_all_deagle.amxx
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych