Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

4 perki na 4sloty=podporządkować

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 18.04.2015 20:44

Głównie chodzi mi o to że gdy mamy takie coś:
Perk: brak
Perk: brak
Perk: brak
Perk: brak
i otrzymuje przypuszczalnie Perk "skarpetki mietka"to żeby dodawał go na ostatnia pozycję
, a Perk "czapka najebawszy" na pierwsza pozycję

Jakieś pomysły jak to uczynić?
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#2 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 20.04.2015 09:35

W cod_perk_enabled ustawiaj cod_set_user_perk na odpowiednim slocie.


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.04.2015 13:16

Albo przy rejestracji perku wpisywać numer słota do którego ma być dany perk
  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 20.04.2015 14:09

@offtop

4 perki???? 3 to już nadto... ciekaw jestem jak poradzisz sobie z bilansem perków, bo coś czuję że wszyscy będą latać po mapie na niewidce i dedac każdego na hita...

@Topic

Podpatrz jak to wygląda w 3 perkach, gdzieś w gotowych paczkach chyba jest takowy silnik
  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.04.2015 15:06

Jemu chodzi jak przypisać konkretne perki do konkretnych slotów...


Ciekawe jak zrobi aktywacje 4 perku, chyba że perki będą "statyczne" , bez żadnych skilli, aktywowanych
  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 20.04.2015 15:10

Co z tego że "przypisać", skoro i tak ciągle rozchodzi się o 4 perki?
  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.04.2015 16:01

A no to, że w żadnej paczce nie ma czegoś takiego, na każdy slot losowane są perki z całej puli.

On chce zrobić coś jak w rpg mod, hełm, skarpetki, coś takiego.

A to ze 4 perki to za dużo to już jego sprawa, nie wiesz przecież co on chce zrobić
  • +
  • -
  • 0

#8 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 21.04.2015 07:13

W zależności od rodzaju itemu będzie dawał co innego.
Modyfikacja składa się z 4 klas, z exp podobnym do rpgmod,
itemy przechodzą z mapy na małe i szansa na zdobycie itemu to 1/6
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.04.2015 08:47

Jeśli o to się rozchodzi, to Trzebaby chyba stworzyć najzwyczajniej 4 forwardy od tworzenia itemow. Wspomniałeś o metodzie aktywacji 4 perków - można pod radio2 dać użycie perku a pod radio3 przełączanie między nimi.
  • +
  • -
  • 0

#10 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 21.04.2015 13:03

Perki (wszystkie 4 są pasywny) mam ochotę zrobić złota na 5 właśnie na radio3 ale to plany na najbliższe 2tyg
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#11 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 21.04.2015 13:09

Jeśli o to się rozchodzi, to Trzebaby chyba stworzyć najzwyczajniej 4 forwardy od tworzenia itemow. Wspomniałeś o metodzie aktywacji 4 perków - można pod radio2 dać użycie perku a pod radio3 przełączanie między nimi.

W cod_perk_enabled ustawiaj cod_set_user_perk na odpowiednim slocie.

Które zastosować i jak / udostępnić wam skrawek kodu?

Użytkownik skorpius edytował ten post 21.04.2015 13:10

  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#12 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 26.04.2015 08:41

Jeśli odnosisz się do mojego postu to przykładowo chcesz mieć perk Eliminator Rozrzutu tylko na 3 slocie.

 

public cod_perk_enabled(id) {
           if(cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"))
                   cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2);
}

 

Tyle wymyśliłem. Może ktoś coś poprawi, doda, zmieni żeby lepiej działało. Wiem tyle że ustawi nam perk Eliminator Rozrzutu na 3 slocie ale jeśli dostaliśmy go na np. 2 to i tak on tam zostanie.


  • +
  • -
  • 0

#13 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 26.04.2015 10:54

Jeśli odnosisz się do mojego postu to przykładowo chcesz mieć perk Eliminator Rozrzutu tylko na 3 slocie.

public cod_perk_enabled(id) {


		   if(cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"))
                   cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2);
}
Tyle wymyśliłem. Może ktoś coś poprawi, doda, zmieni żeby lepiej działało. Wiem tyle że ustawi nam perk Eliminator Rozrzutu na 3 slocie ale jeśli dostaliśmy go na np. 2 to i tak on tam zostanie.

zastosować to w silniku czy jak?

To czasem na start nie daje takiego itemu...
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#14 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.04.2015 12:00


public cod_perk_enabled(id)

 

To świadczy o tym, że ma być w silniku? Serio?

 

 

Czy gdy mamy więcej niż jeden slot to przy pobieraniu perku nie trzeba czasem określić, z którego slotu pobieramy?

 

 

I co w ogóle ma na celu ten kod?

Jeżeli perk (nie określony slot) gracza to eliminator rozrzutu, to ustaw mu na 3 slot eliminator...


  • +
  • -
  • 0

#15 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 26.04.2015 15:42

No tak, można jeszcze sprawdzić na którym slocie się pojawił, zmienić slot i usunąć perk z poprzedniego slota.

public cod_perk_enabled(id)
{
    if(cod_get_user_perk(id, 0, 0) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu")) // SLOT 1
    {
        cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
        cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2);
    }
    
    else if(cod_get_user_perk(id, 0, 1) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu")) // SLOT 2
    {
        cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
        cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2);
    }
    
    else if(cod_get_user_perk(id, 0, 2) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu")) // SLOT 3
    {
        cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 2);
        cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2);
    }
    
    else if(cod_get_user_perk(id, 0, 3) == cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu")) // SLOT 4
    {
        cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 3);
        cod_set_user_perk(id, cod_get_perkid("Eliminator Rozrzutu"), -1, 1, 2);
    }
}

Pyk, twój problem wydaje się być teraz rozwiązany.


Użytkownik oeN. edytował ten post 26.04.2015 15:43

  • +
  • -
  • 0

#16 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 26.04.2015 19:52

Wiem już o co chodzi jeszcze muszę luknac w sma

Ps. Wstrzyma się jeszcze z decyzja do jutra.(tel) i nie ma jak sprawdzić

Edit: nie wiem czy to ważne ale powiem, bazuje na starym cod jeśli to zmienia cokolwiek (bo pewnie o nowym myślicie)
to proszę o ewentualne poprawki [sorry spóźniłem]

Użytkownik skorpius edytował ten post 26.04.2015 19:56

  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#17 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 27.04.2015 07:38

To bez .sma się nie obejdzie.


  • +
  • -
  • 0

#18 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 27.04.2015 19:03

To bez .sma się nie obejdzie.


szkoda że teraz przeczytałem. -_-
jutro będzie
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#19 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 28.04.2015 12:20

Dawanie Itemu
 

Spoiler

 
Zapis itemu:

Spoiler

 

Przykładowy Item:

 

Załączony plik  beef_all_deagle.sma   675 bajtów  11 Ilość pobrań
  beef_all_deagle.amxx


  • +
  • -
  • 0

4680134.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych