Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić żeby klasa była po kupieniu ciągleklasa po kupieni jest tylko na runde

codmod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 TopRed

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Ziom
  • Lokalizacja:Tu
Offline

Napisano 11.04.2015 16:51

Witam jak ustawić żeby po kupieni tej klasy była na zawsze 

klase co rundę trzeba kupić ja chce żeby tylko raz ją trza było kupić proszę o pomoc

http://amxx.pl/pastebin/1v9o5cy9tq6rb/proszę o pomoc daje +++++


Użytkownik TopRed edytował ten post 11.04.2015 17:10

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.04.2015 18:01

Ta wklejka ma hasło :D


  • +
  • -
  • 0

#3 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.04.2015 18:13

w sklepie o kupieniu klasy zapisujesz do pliku/bazy jej nick/steamid/ip, nastepnie podczas aktywacji klasy sprawdzasz czy nick/steamid/ip osoby jest w pliku/bazie, jeśli nie to blokujesz (zwracasz COD_STOP) w przeciwnym wypadku pozwalasz graczowi używać klasy zwracając COD_CONTINUE

 

@edit:

poprawiono


Użytkownik plx211 edytował ten post 11.04.2015 18:40

  • +
  • -
  • 0

#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.04.2015 18:36

#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4

;)


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#5 TopRed

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Ziom
  • Lokalizacja:Tu
Offline

Napisano 11.04.2015 22:23

#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4

;)

 

czyli jeśli to wpiszę to wszystko będzie działać ?


  • +
  • -
  • 0

#6 TopRed

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Ziom
  • Lokalizacja:Tu
Offline

Napisano 11.04.2015 22:25

 
 
 

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
return COD_STOP;a 
}
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
return COD_CONTINUE; tu mam cod continue to dlaczego to nie działa ? :D

MAGNET (12.04.2015 10:50):
Kod umieszczamy w znacznikach [.code][/code]

  • +
  • -
  • 0

#7 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.04.2015 22:27

#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4
;)
czyli jeśli to wpiszę to wszystko będzie działać ?
To był komentarz do mojej odpowiedzi.
  • +
  • -
  • 1

#8 TopRed

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Ziom
  • Lokalizacja:Tu
Offline

Napisano 11.04.2015 22:34

 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
 
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
#define KOSZT 10 //Ile ma kosztowac klasa ?
 
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
        {
                client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
        return COD_CONTINUE;
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
 
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
 
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
    return HAM_IGNORED;
}
zrobiłem tak i nie działa :/
MAGNET (12.04.2015 10:50):
Kod umieszczamy w znacznikach [.code][/code]

  • +
  • -
  • -1

#9 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 12.04.2015 09:43

#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4

To masz już w codmod.inc więc bez potrzeby to dodajesz, pewnie zwróci Ci błąd.

Problem masz tutaj

if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
        {
                client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
                return COD_STOP;
        }

Musisz zapisywać sobie czy gracz kupił tę klasę do jakiejś zmiennej i sprawdzać w tym evencie, bo tak to wychodzi tylko na tyle że zabiera mu kase za każdym razem gdy wybiera tę klasę.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#10 TopRed

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Ziom
  • Lokalizacja:Tu
Offline

Napisano 13.04.2015 17:59

A umiał byś mi to zrobić czy raczej nie ?


  • +
  • -
  • 0

#11 TopRed

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:50
  • Imię:Ziom
  • Lokalizacja:Tu
Offline

Napisano 16.04.2015 17:12

Ta wklejka ma hasło :D

 

#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4

To masz już w codmod.inc więc bez potrzeby to dodajesz, pewnie zwróci Ci błąd.

Problem masz tutaj

if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
        {
                client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
                return COD_STOP;
        }

Musisz zapisywać sobie czy gracz kupił tę klasę do jakiejś zmiennej i sprawdzać w tym evencie, bo tak to wychodzi tylko na tyle że zabiera mu kase za każdym razem gdy wybiera tę klasę.

 

 

 

 

#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4
;)
czyli jeśli to wpiszę to wszystko będzie działać ?
To był komentarz do mojej odpowiedzi.

 

to co nie pomożecie już ?? :(

oczywiście rozumie jak nie chcecie to nie ale się tak juz jarałem że to zrobimy :)

z  góry dzięki


  • +
  • -
  • -1

#12 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 19.04.2015 16:56

Jakieś postępy? Na basebuilderach jest taka możliwość może kodzik wyciągnąć?
  • +
  • -
  • 0

4680134.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: codmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych