Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z komplikacją silnika cod mod (is_in_previous)

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 11.04.2015 14:17

Witam. Chciałem dodać dziś do swojego silnika frakcje od Cypisa'a ----> http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/ ,lecz przy komplikacji wyskakuje mi błąd robiłem wszystko jak należy 
 
 
[size=3]QTM_CodMod.sma(646) : error 017: undefined symbol "is_in_previous"[/size]
 
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
 
Dodaje także mniejszą połowę silnika 
 
 
[size=3]public WybierzKlase(id)[/size]
{
        new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
                if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
                        menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
                }
        }
        
        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
        menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
        menu_display(id, menu);
}
 
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT){
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        new data[65], iName[64] 
        new acces, callback 
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
        
        new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
        
        new klasa[50],szTmp[5];
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
                if(equali(data,frakcja_klas[i])){
                        WczytajDane(id, i);
                        format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
                        num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
                        menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
                }
        }
        
        WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
        
        menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
        menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
        menu_display(id, menu2);
        
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }       
        
        new data[65], iName[64] 
        new acces, callback 
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
        
        item = str_to_num(data);
        
        if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
        nowa_klasa_gracza[id] = item;
        
        if(klasa_gracza[id])
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
        else
        {
                UstawNowaKlase(id);
                DajBronie(id);
                ZastosujAtrybuty(id);
        }
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
W tym mi wyskakuje ten błąd a dokładniej w tym 
 
 
[size=3]       {[/size]
                if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
                        menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
                }
        }
 Proszę o pomoc.
MAGNET (12.04.2015 15:51):
kod umieszczamy w znacznikach [.code][/code]

  • +
  • -
  • -1

#2 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 11.04.2015 15:09

Brakuje Ci tego:

public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
	for(new i = from - 1;i>=1;i--){
		if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
			return true;
		}
	}
	return false;
}

  • +
  • -
  • 1

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#3 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 11.04.2015 15:23

No w końcu działa Dzięki ;)


  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.04.2015 15:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych