Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Modyfikacja pluginu od asyst

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:306
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 10.04.2015 22:43

Bardzo proszę o poprawienie pluginu tak aby dodawało asyste po zadaniu 50 hp a nie tak jak teraz po zabraniu 50 % posiadanego hp wroga np nasz przeciwnik ma 80 hp by ubijemy go do 40 a dostaniemy asystę 

pozdrawiam

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
 
#define VERSION "0.1"
 
#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))
 
new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];
 
public plugin_init() {
register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
 
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}
 
public newRound()
{
for(new i = 0;i <= MAX;i++){
for(new j = 0;j <= MAX;j++)
g_bAsysta[i][j] = 0;
}
}
 
public client_connect(id){
for(new j = 0;j <= MAX;j++) g_bAsysta[id][j] = 0;
}
 
public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public eventDeath(){
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
 
if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
{
new sName[32];
get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
 
for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
if(!is_user_connected(i) || i == iKiller)    continue;
 
if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 50){ 
 
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.58, 0.83, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
show_hudmessage(i, "Asystowales w zabiciu  %s^n^n+ 1 Frag", sName);
 
set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
}
 
g_bAsysta[i][iVictim] = 0;
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

92121813474871012949.png

 

 

 

 

 


#2 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.04.2015 15:54

cvary

amx_killassist_enable 0/1/2 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD

amx_killassist_mindamage 1-9999 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia

amx_killassist_givefrags 0 / 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi

amx_killassist_givemoney 0-16000 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy

amx_killassist_onlyalive 0 / 1 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

 

 

Spr. Czy działa nie testowałem go

Załączone pliki


Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 17.04.2015 16:00

  • +
  • -
  • 0

#3 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:306
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 17.04.2015 18:48

cvary

amx_killassist_enable 0/1/2 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD

amx_killassist_mindamage 1-9999 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia

amx_killassist_givefrags 0 / 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi

amx_killassist_givemoney 0-16000 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy

amx_killassist_onlyalive 0 / 1 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

 

 

Spr. Czy działa nie testowałem go

 

 

Plugin strasznie zbugowany dlatego posiadam tą wersję 


  • +
  • -
  • 0

92121813474871012949.png

 

 

 

 

 


#4 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 30.04.2015 12:46

Dodaje do tablicy g_bAsysta liczbę obrażeń jaką otrzymał:

g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);

Jeżeli ktoś umarł i liczba obrażeń z powyższej tablicy jest większa lub równa 50 to jest asysta:

if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 50){

Więc jak to może działać procentowo?


  • +
  • -
  • 0
baner_230x60.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych