Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z polaczeniem dwoch komputerow z jednego IP


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fes

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 09.04.2015 17:00

Witam mam ogromny problem z graczami którzy maja dwa komputery w domu lub więcej ale jedno IP , jedna osoba może się połączyć z serwerem za to druga już go nie widzi i nie może się połączyć i to na stałe bez względu na to czy pierwsza osoba gra czy nie,  mogę powiedzieć to na swoim przykładzie. Przed moim wyjazdem na święta do rodziców mój brat mógł połączyć się z serwerem i spokojnie sobie grać, jak ja przyjechałem do rodziców  brat nie grał a ja ze swojego laptopa zacząłem grać brat chciał wejść do gry ze swojego komputera to nie widzi serwera i ma connection problem , po świętach wróciłem do siebie a brat dalej nie może wejść na serwer bo w dalszym ciągu go nie widzi nie dostał żadnego bana oraz reinstalacje steama nie pomogły czy może to być związane z ustawieniem dproto lub z jakimś zabezpieczeniem serwera?
 
To co wgrałem na serwer :
 
 

Spoiler

 

 

Proszę o (Pilną odpowiedź)


Użytkownik Fes edytował ten post 09.04.2015 17:01

  • +
  • -
  • 0

#2 Repek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Repczysław
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.04.2015 17:11

pokaz dproto.cfg ;)


  • +
  • -
  • 0

#3 Fes

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 09.04.2015 17:30

proszę

 

 

Spoiler


  • +
  • -
  • 0

#4 Repek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Repczysław
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.04.2015 18:29

# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Source Engine)
# 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
# 2 = Hybrid mode (Old Style sent first)
# Default is 0 (Source Engine).
ServerInfoAnswerType = 

to sobie na 2 zrób tak poza tematem Ci powiem :P

___________________________________________________________________________________________________________________

 

nic więcej nie wgrywałeś? np. banip_fakes? Zamiast 1 daj tu 0 i sprawdź jeśli to nie to to wróć do 1 znowu xD
bo nie wiem od czego jest ten plugin ban_net_packet_spammer.amxx
 

# FakePlayers_AntiReconnect (0/1)
# Enables detection of fakeplayers that reconnects quickly (every < 10 seconds)
# before fake players checks have completed.
# Default is 1 (ON).
FakePlayers_AntiReconnect = 1

  • +
  • -
  • 0

#5 Fes

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 09.04.2015 18:45

ban_net_packet_spammer.amxx banuje niby boty co wysylaja pakiety na serwer w co mi sie nie chce wierzyc bo i tak na nowo mam spam, lagi itd a ServerInfoAnswerType nie jest czasem od wydocznosci serwera w zakladce Steam INTERNET ?


  • +
  • -
  • 0

#6 Repek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Repczysław
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.04.2015 19:10

jest ale napisałem że to poza tematem :P

spróbuj z tym
 

# FakePlayers_AntiReconnect (0/1)
# Enables detection of fakeplayers that reconnects quickly (every < 10 seconds)
# before fake players checks have completed.
# Default is 1 (ON).
FakePlayers_AntiReconnect = 1

1 zamien na 0 w drpoto cfg


  • +
  • -
  • 0

#7 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.04.2015 20:49

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4])
cid_NoSteam47 = 4

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4])
cid_NoSteam48 = 4

 

Spróbuj ustawić to na 8. Prawdopodobnie nie może się Twój brat połączyć z serwerem, bo na serwerze już ktoś jest z podanym SteamID (wygenerowanym przez dproto na podstawie IP). Próbował być może wejść zbyt dużo razy i go w jakiś sposób zablokowało (ban?).


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#8 Fes

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 09.04.2015 21:42

Patrzyłem listip i dawałem ub z konsoli przez removeip i nie mogło znaleźć ip choć jedna osobę co miała ten sam problem odbanowałem ale od nowej mapy znowu miała bana, jutro będę testował i dam znać.

 

Zastanawia mnie jeszcze to, paru graczy ma takie cos:

 

Spoiler

 


Użytkownik Fes edytował ten post 09.04.2015 21:53

  • +
  • -
  • 0

#9 Repek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Repczysław
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.04.2015 22:04

ja używam dproto 0.9.391 i w konsolii widziałem że sporo osób wejśc na serwer nie może, offlem to od fake playerow w dproto i no w koncu gt idzie w gore

SZ_GetSpace: overflow http://amxx.pl/topic...ce-overflow-on/
z tym tez miałem i pomogło http://darkgl.pl/ind...cvarow-serwera/


Użytkownik Repek edytował ten post 09.04.2015 22:04

  • +
  • -
  • 0

#10 Fes

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 10.04.2015 05:10

No fajnie tylko jak wył fake player to będę miał ataki nawet z włączonym fake mam ataki.

 

NET_QueuePacket: Oversize packet from

 

Zabezpieczam i nic nie daje.

Jeszcze mam takie coś i nie wiem czy dobrze działa.

 

Spoiler


Użytkownik Fes edytował ten post 10.04.2015 05:15

  • +
  • -
  • 0

#11 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 10.04.2015 10:52

Jezeli dobrze zrozumialem sytuacja wyglada tak (w razie czego proszę mnie poprawic): stawiasz serwer na swoim pc i brat chce wejsc z drugiego pc na serwer laczac sie przez jedna siec? Druga osoba musi laczyc sie przez zewnetrzny adres ip komputera na ktorym jest ustawiony serwer.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#12 Fes

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 11.04.2015 04:19

Nie, serwer mam na Hostingu, poradziłem sobie z tym bledem jak wgrałem starsze dproto, niestety nic co mi podawaliście nie pomogło, za to pojawił się kolejny problem Ataki oraz Anti Dlfile.

 

Anti Dlfile v1.0.0 - by Arkshine.
Memory initialization started.
Memory patch failed in "SV_ParseStringCommand" at : 0x00000001
Cmd_ExecuteString address was not found inside SV_ParseStringCommand function.
Memory initialization ended.

 

Ataki

NET_QueuePacket: Oversize packet from

 

Przypominam ze wgrałem zabezpieczenia i nic nie chce pomóc.


  • +
  • -
  • 0

#13 Repek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Repczysław
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 11.04.2015 06:35

Anti Dlfile RUN - antidlfile_i386. v1.0.0 ini ANY ANY

Usuń to. Ta łatka jest już w nowszych wersjach silnika. Wystarczy dopisać do server.cfg

sv_allow_dlfile 0

  • +
  • -
  • 0

#14 Fes

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 11.04.2015 11:27

Dopisywalem i nic to nie daje nadal mam ataki mimo ze jeszcze mam

 

Orpheu i ban_net_packet_spammer.amxx


  • +
  • -
  • 0

#15 Repek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Repczysław
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 14.04.2015 14:25

http://cssetti.pl/ne...bezpieczenstwa/ ?


  • +
  • -
  • 0

#16 Fes

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Wawa / Pna
Offline

Napisano 23.04.2015 03:33

Wszystko jest wgrane a i tak mialem ataki choc na dzisiejszy dzien ustaly. Poradzilem sobie wgrywajac stare dproto i stawiajac na nowo serwer, niestety nic nie pomoglo co pisaliscie ale dziekuje za pomoc, wiec mozna zamknac temat

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych