Proszę o zmianę w klasie predator
Mateo112
09.04.2015
Witam, to klasa która może być niewidzialna całkowicie na 5 sekund poprzez użycie "E", chciałbym aby była to niewdzialność 15 %
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Predator"; new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 15; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); set_pev(id, pev_gravity, 0.6); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20); set_task(CZAS.0, "wyłącz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wyłącz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_gravity, 0.6); wykorzystal[id] = false; } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Alelluja
09.04.2015
Daj tak.
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
BSkorpion
09.04.2015
Daj tak.
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
Teraz cały czas jest lekko widoczny zamiast tylko przez 5s podczas korzystania z perku
Alelluja
09.04.2015
Dałeś tak ?
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
BSkorpion
10.04.2015
Dałeś tak ?
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Tak, już wszystko działa
Dzięki za pomoc +
Rivit
11.04.2015
Niewidzialnośc 15% to nie jest
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
Całkowita widoczność to 255.
Czyli 15% z 255 to będzie 38.
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 38);
Dodaj to co wyżej w cod_class_skill_used()