←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o zmianę w klasie predator

  • +
  • -
Mateo112 - zdjęcie Mateo112 09.04.2015

Witam, to klasa która może być niewidzialna całkowicie na 5 sekund poprzez użycie "E", chciałbym aby była to niewdzialność 15 %

 

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
 
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
 
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
 
new msg_bartime;
 
public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}
 
public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
 
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
        wykorzystal[id] = false;
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 09.04.2015

Daj tak.

 

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}

Odpowiedz

  • +
  • -
BSkorpion - zdjęcie BSkorpion 09.04.2015

Daj tak.

 

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}

Teraz cały czas jest lekko widoczny zamiast tylko przez 5s podczas korzystania z perku :(

Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 09.04.2015

Dałeś tak ?

 

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
 
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
 
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
 
new msg_bartime;
 
public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}
 
public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
 
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
        wykorzystal[id] = false;
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
BSkorpion - zdjęcie BSkorpion 10.04.2015

Dałeś tak ?

 

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
 
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
 
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
 
new msg_bartime;
 
public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}
 
public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
 
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
        wykorzystal[id] = false;
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

Tak, już wszystko działa :)

Dzięki za pomoc +

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 11.04.2015

Niewidzialnośc 15% to nie jest

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);

Całkowita widoczność to 255.

 

Czyli 15% z 255 to będzie 38.

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 38);

Dodaj to co wyżej w cod_class_skill_used()

Odpowiedz