Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

usp_ninjas V2 (V2.0.0 - 08.04.2015)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 08.04.2015 12:31

<p>

usp_ninjas V2
- v2.0.0, last updated : 08.04.2015

usp_ninjas V2 is the remake of wrecked_'s original USP Ninjas Mod.


Quote:
Originally Posted by wrecked_
The concept is based off of the Hide and Seek idea, with a few twists and turns in the base. Your objective as a:

CT ( Seeker ): Excavate the building and hunt down every last hider. If you win the round and eliminate all of the hiders, you will be switched to the terrorist team.

T ( Hider ): You have 15 seconds before the seekers enter the building! Go find a hiding spot throughout the map, and defend yourself once you have been found by the seekers!


Dołączona grafika

Requirements

  • AMXX 1.8.2
Credits
  • wrecked_ - Original Mod
Notes
  • None, yet.
Changelog


Quote:
Originally Posted by Version 2.0.0
Initial release.Defines


PHP Code:


#define GAME_HIDETIME 15.0
// Time in Seconds how long Terrorists have time to hide themselves at round begin.

#define DMG_TOGGLEFALLDAMGE 1
// If set to 1, CTs will not recieve falldamage.

#define HUD_REFRESHRATE 1.0
// Time in Seconds how often the HUD will refresh.

#define ENV_LIGHTP "e"
// Sets the Environment Light Intensity

#define USP_CLIPSIZE 12
// Sets Clip size for the USP you get.

#define USP_CLIPAMOUNT 1
// Amount of Clips you get for your USP
Recommended Plugins
  • Walkguard - by mogel to prevent TRs from going outside. (use attached file for usp_ninjas original map)
Download
Via GitHub


Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych