Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CS GO Cod Mod statystyka DMG


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qoval

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 06.04.2015 01:22

Chciałbym dodać do statystyk CMODA (Tego starego-> http://amxx.pl/topic...odmod-dla-csgo/ )

statystyke zwiększającą dmg.

Mam tylko problem z końcówką czyli najwazniejszą rzecza czyli

 

public activeStats(client)

 

Dodałem do niego taką linijke 

 

playerDamage += damage+(GetDmg(attacker)*0.5);

Ale to chyba nie ma prawa wpłynąc na dmg ;>

Jak to zapisać by ta statystyka zwiększałą dmg?

 

 



#2 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2015 07:39

Zobacz sobie klase komandos.

Pisane z fona
  • +
  • -
  • 0

#3 Qoval

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 06.04.2015 08:00

Zrobiłem podobnie jak w komandosie.

 

damage += (GetDmg(attacker)*0.5)

 

Ale przy kompialcji nie czyta mi "damage" i "GetDmg".

 

Załączę cały mój plik.

Załączone pliki


Użytkownik Qoval edytował ten post 06.04.2015 08:01


#4 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2015 08:21

damage += 5
Jest tym samym co:
damage = damage + 5

Zmienna damage przechowuje info o ilości obrażeń, dlatego nie musisz pobierać ich ponownie.

W skrócie:
damage += ilosc_dodatkowych_obrazen;
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych