Klasa:Wojskowy
Bronie:M4a1,deagle
Inteligencja : 0
Zdrowie : 0
Wytrzymalosc : 0
Kondycja : 50
Opis:Brak rorzutu,+ 10 int
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 03.04.2015 23:43
Klasa:Wojskowy
Bronie:M4a1,deagle
Inteligencja : 0
Zdrowie : 0
Wytrzymalosc : 0
Kondycja : 50
Opis:Brak rorzutu,+ 10 int
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 04.04.2015 10:08
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Wojskowy";
new const opis[]    = "Brak rozrzutu w broniach, Dodatkowe 10(+int) obrazen";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "PoLaNdPL");
	 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	 
	        register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	        register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	        ma_klase[id] = true;
	 
}
 
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;
 
public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
	set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
 
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
	set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
	        return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
	        return HAM_IGNORED;
	    
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
		        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		        
		 
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
		                
		    }
	    
	    return HAM_IGNORED;
} 
Proszę.
 
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 04.04.2015 12:14
A możesz w formacie amxx i sma bo ja bez doświadczenia w tym   
 
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 04.04.2015 19:15
Mi tam się wydaję, ze dałeś kompilator do sourca 
meh
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 04.04.2015 19:25
Raczej nie 
| Klasa Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  klasa | 
 |   | |||
| CoD Nowy Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej | 
 |   | |||
|  | Klasa [ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  klasa | 
 |   | ||
| Klasa Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  klasa | 
 |   | |||
|  | Klasa [KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  klasa | 
 |   | 
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych