Klasa:Wojskowy
Bronie:M4a1,deagle
Inteligencja : 0
Zdrowie : 0
Wytrzymalosc : 0
Kondycja : 50
Opis:Brak rorzutu,+ 10 int
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.04.2015 23:43
Klasa:Wojskowy
Bronie:M4a1,deagle
Inteligencja : 0
Zdrowie : 0
Wytrzymalosc : 0
Kondycja : 50
Opis:Brak rorzutu,+ 10 int
Napisano 04.04.2015 10:08
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Wojskowy";
new const opis[] = "Brak rozrzutu w broniach, Dodatkowe 10(+int) obrazen";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PoLaNdPL");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Proszę.
Napisano 04.04.2015 12:14
A możesz w formacie amxx i sma bo ja bez doświadczenia w tym
Napisano 04.04.2015 19:15
Mi tam się wydaję, ze dałeś kompilator do sourca ![]()
meh
Napisano 04.04.2015 19:25
Raczej nie ![]()
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych