Da się jakoś usunąć powiadomienia o rzuconym granacie przez kogoś z teamu w say?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
usunięcie info w say o rzuconym granacie
Temat rozp. GrYFFFF, 02.04.2015 12:02
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.04.2015 12:02
#3
Napisano 03.04.2015 10:55
Proszę o wypowiedź osób które chcą jakoś pomóc taką odpowiedź jak kolegi wyżej to ja już znałem
#4
Napisano 03.04.2015 11:28
Plugin Descriptive fire in the hole i zmieniasz wiadomosc o rzuconym granacie
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#5
Napisano 03.04.2015 11:51
public plugin_init() { register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "msg_text") register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio") } public msg_text() { if(get_msg_args() != 5 || get_msg_argtype(3) != ARG_STRING || get_msg_argtype(5) != ARG_STRING) { return PLUGIN_CONTINUE } new arg3[16] get_msg_arg_string(3, arg3, 15) if(!equal(arg3, "#Game_radio")) { return PLUGIN_CONTINUE } new arg5[20] get_msg_arg_string(5, arg5, 19) if(equal(arg5, "#Fire_in_the_hole")) { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } public msg_audio() { if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING) { return PLUGIN_CONTINUE } new arg2[20] get_msg_arg_string(2, arg2, 19) if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE")) { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych