←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Wykrywanie entity bez uzycia...


Best Answer grankee 03.04.2015 01:36

Słuchaj, zrób tak jak pisałem, jeśli to też nie zadziała to znaczy, że się nie da bez traceline, a jeżeli zadziała to może łatwiej będzie poradzić sobie z ruchem bytu niż z obecnym problemem.

Sprawdź te kombinacje move+solid co podałem wyżej.

 

//edit

entity_set_int(apaches[id], EV_INT_solid, 2)
entity_set_int(apaches[id], EV_INT_movetype, 5)
entity_set_float(apaches[id], EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)

to znalazłem w amx_apache, helikopter ten o ile mi wiadomo jest ustrzelalny więc pokombinuj coś

Go to the full post
Locked

  • +
  • -
NoLiFeR's Photo NoLiFeR 31.03.2015

1. Jest mozliwosc wykrycia entity pomiedzy originem gracza a originem gdzie patrzy bez uzycia tracelina ? Na przyklad uzywajac xs ?

 

 

2. Mam taki oto kod.

    set_pev(ent, pev_takedamage, 2.0) // probowalem takze DAMAGE_YES
    set_pev(ent, pev_health, 200.0)
    set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER);
    engfunc(EngFunc_SetSize, ent, {-12.0, -12.0, -12.0 }, { 12.0, 12.0, 12.0 })
    set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);

Dlaczego bytow nie da sie zniszczyc ? tam musi byc noclip. Myslalem nad zadaniem dmg poprzez wykrywanie bytu ale traceline nie dziala tak jak powinno. 

Jezeli sie myle, jak powinno wygladac traceline aby wykrylo taki byt ?

Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 31.03.2015

2. Podaj cały kod odpowiedzialny za tworzenie bytu.
Quote

  • +
  • -
NoLiFeR's Photo NoLiFeR 31.03.2015


new ent = create_entity("info_target")
	new Origin[3]
	pev(id,pev_origin,Origin)
    set_pev(ent, pev_takedamage, 2.0)
    set_pev(ent, pev_health, 200.0)
    set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER);
    engfunc(EngFunc_SetSize, ent, {-12.0, -12.0, -12.0 }, { 12.0, 12.0, 12.0 })
    set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
	set_pev(ent, pev_gravity,0.0)
	set_pev(ent,pev_origin,Origin)
	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
	drop_to_floor(ent)
Quote

  • +
  • -
NoLiFeR's Photo NoLiFeR 31.03.2015

Moze inaczej. Jest jakas mozliwosc zmierzenia kąta pomiedzy originem gracza, originem NR 3 (celownik) oraz originem bytu ? (srodek kąta origin gracza)


Edited by NoLiFeR, 31.03.2015 21:17.
Quote

  • +
  • -
grankee's Photo grankee 01.04.2015

Ja bym się bardziej czepił solid_trigger niżeli movetype. Spróbuj jednak zmienić solid_bbox+movetype_toss i zobacz czy zadziała, potem zmień jedno i drugie i zobacz jakie kombinacje działają, a jakie nie. Pamiętam, że też miałem problem ze zrobieniem "ustrzelalnego" bytu.

Quote

  • +
  • -
NoLiFeR's Photo NoLiFeR 01.04.2015

To musi byc noclip ;/ Inaczej "poruszanie" nie dziala tak jak bym tego chcial. Wlasnie dlatego chcialem wykorzystac tracedamage w celu sprawdzenia czy trafiam w byt poprzez pomiar kątow. :/

Quote

  • +
  • -
Best Answer grankee's Photo grankee 03.04.2015

Słuchaj, zrób tak jak pisałem, jeśli to też nie zadziała to znaczy, że się nie da bez traceline, a jeżeli zadziała to może łatwiej będzie poradzić sobie z ruchem bytu niż z obecnym problemem.

Sprawdź te kombinacje move+solid co podałem wyżej.

 

//edit

entity_set_int(apaches[id], EV_INT_solid, 2)
entity_set_int(apaches[id], EV_INT_movetype, 5)
entity_set_float(apaches[id], EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)

to znalazłem w amx_apache, helikopter ten o ile mi wiadomo jest ustrzelalny więc pokombinuj coś


Edited by grankee, 03.04.2015 02:11.
Quote

  • +
  • -
NoLiFeR's Photo NoLiFeR 03.04.2015

dzięki, dziala :)

Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 06.04.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked