Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zabicie 1/X zostawia 1HPZ 400HP zabiera 399 i zostawia 1HP

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 29.03.2015 18:48

Witam,
 
Nie wiadomo skąd występuje problem na moim codzie. Sprawa wygląda tak, że perk lub klasa która ma 1/X z broni na zabicie nie zabija do końca. Gdy gracz ma np. 400HP to zadaje mu 399 i zostawia to 1HP.
 
plugins.ini
 

amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx
ReasonKicker.amxx

; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx        ; basic admin console commands
adminhelp.amxx        ; help command for admin console commands
adminslots.amxx        ; slot reservation
multilingual.amxx    ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx        ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx        ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx        ; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx        ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx        ; console chat commands
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx        ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
statsx.amxx        ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
BF4Mod_Silnik.amxx
BF4Mod_Reanimacja.amxx
BF4Mod_Zadania.amxx
abd.amxx
admin_spec_esp.amxx
c4.amxx
Allow_round_finish.amxx
menu_serwa.amxx
GHW_Admin_Spec.amxx
ptb.amxx
RoundSound.amxx
hudTextArgsBlock.amxx
server_menu_v2.amxx
Voices_Management.amxx
ne_unlimitedammo.amxx
spritesESP.amxx
block_team_flash.amxx
hpk.amxx
blokada_he.amxx debug
admin_aim.amxx
Map_Spawns_Editor.amxx
freevip.amxx
dontsayips.amxx
afkkisss.amxx

Załączone pliki


Użytkownik oeN. edytował ten post 29.03.2015 18:49

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.03.2015 19:01

A możesz pokazać plugins-codmod.ini ?


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#3 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 29.03.2015 19:58

;Call of Duty Mod
Oen_Cod.amxx
mocmedyka.amxx

;NORMAL
codclass_amadeusz.amxx
codclass_dezerter.amxx
codclass_medyk.amxx debug
codclass_mnich.amxx
codclass_partyzant.amxx
codclass_rolnik.amxx
codclass_saper.amxx
codclass_szabrownik.amxx
codclass_weteran.amxx
codclass_snajper.amxx
codclass_psycho.amxx

;Mini
codclass_assassin.amxx
codclass_gwardzista.amxx
codclass_slepyninja.amxx
codclass_specnaz.amxx
codclass_zwiadowca.amxx

;Max
codclass_boski.amxx
codclass_egzorcysta.amxx
codclass_ghost.amxx
codclass_mrocznykomandos.amxx
codclass_superszpieg.amxx

;Perki

codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_dynamit.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx
codperk_wyposazeniemedyka.amxx

;Dodatki
killstreak-bez.amxx
cod_quests.amxx
cod_expzafull.amxx
sklep_monety.amxx
cod_top15.amxx
COD_Rynek_Monety.amxx

Użytkownik oeN. edytował ten post 29.03.2015 19:59

  • +
  • -
  • 0

#4 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.03.2015 14:43

Pokaż funkcję, która powinna zabijać ludzi.


  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 31.03.2015 15:03

sprawdź SMA klas jak i perków dających 1/x z broni czy posiadaja w funkcji

RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "nazwa" );

zamiast

 || random_num(1, 1) )

to

 || random_num(1, 1) != 1 )

  • +
  • -
  • 0

#6 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.04.2015 08:27

Przykład z jednej klasy. Reszta ma praktycznie tak samo.

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(cod_get_user_perk(this) == cod_get_perkid("Nano Kamizelka"))
        return HAM_IGNORED;
        
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
    
    if(weapon == CSW_AWP && random_num(1,2) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik oeN. edytował ten post 01.04.2015 08:29

  • +
  • -
  • 0

#7 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.04.2015 21:21

Wyczuwam że to wina BF4 Moda, ale spokojnie, idzie to naprawić ;)

W każdej klasie i perku znajdź to:

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

i

float(get_user_health(this))-damage+1.0

zamień na

float(get_user_health(this))*5.0

  • +
  • -
  • 0

#8 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 05.04.2015 18:58

Ale jak przywalisz takie dmg to będzie brzydacznie wyglądać.

 

 

Może lepiej:

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

na:

{
    ExecuteHamB(Ham_Killed, this, idattacker, 1)
    return HAM_SUPERCEDE
}

Lub:

http://amxx.pl/topic...zanie-broniami/


  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych