Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Błąd podczas kompilacji Error: Undefined symbol "g_msg_screenfade" Pomoże ktoś?

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SocketS

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2015 00:23

Podczas kompilacji wyskakują mi oto takie błędy :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "g_msg_screenfade" on line 37
Error: Undefined symbol "g_msg_screenfade" on line 129
Warning: Expression has no effect on line 129
Warning: Expression has no effect on line 129
Warning: Expression has no effect on line 129
Error: Expected token: ";", but found "}" on line 129
Warning: Loose indentation on line 129
Error: Invalid expression, assumed zero on line 129
Error: Too many error messages on one line on line 129

Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file C:\Users\AdminDom\Desktop\codclass_nazwa.amx (compile failed).

.sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#include <engine>

#include <fakemeta>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Soldier";
new const opis[] = "Posiada famasa ; nie slychac jego krokow";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const grawitacja = 50;

new bool:ma_klase[33];    
new oneonone[33][31];

public plugin_init()	
{
	register_plugin(nazwa, "klasa", "Qazz");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); 

	g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");

}

public cod_class_enabled(id)
{    
	set_user_footsteps(id, 1);    
	ma_klase[id] = true;        
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	set_user_footsteps(id, 0);
	
	cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
	cod_take_weapon(id, CSW_GALI);
}

public Odrodzenie(id)
{

	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
		
	if(cod_get_user_level(id) >= 500)
		
	cod_give_weapon(id, CSW_GALI);
		
		
	if(cod_get_user_level(id) >= 1000)
		
	cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
	
	
	if(cod_get_user_level(id) >= 1500)	
	{
	oneonone[id][CSW_KNIFE] = 2
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	
	
	if(!ma_klase[idattacker])	
		return HAM_IGNORED;
	
	
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))	
		return HAM_IGNORED;
	
	
	
	new hp_ofiary = get_user_health(this)
	
	new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
	
	
	
	if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)		
	{
	if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);	
	}
	return HAM_IGNORED;

}


public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 8) == 1 && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime ); 
write_short( fadetype ); 
write_byte ( red ); 
write_byte ( green ); 
write_byte ( blue ); 
write_byte ( alpha ); 
message_end();
}



#2 SocketS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2015 00:41

Poradziłem sobie sam :P. Close



#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.03.2015 09:34

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych