Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty Rush, ban za ping, rozgrzewka na noże, kto oślepił gracza fleshem, zmiana mapy po 16 rundach


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Realtek

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 20.03.2015 15:32

Witajcie.
 
Plugin AntyRush
Mam ten plugin wgrany na serwerze, jednak nie działa prawidłowo. Po wpisaniu komendy /antyrush lub /rushmenu mogę tworzyć te linie anty rushu ale po stworzeniu tych linii w ogóle ich nie ma.. Włączałem plugin w sma, amxmodmenu ale nic nie działa.
sma pluginu
Spoiler

 
Ban za ping.
Jak ktoś ma plugin który banuje graczy na 1 minute za zbyt wysoki ping, prosiłbym o podanie linku/załącznika do pobrania. 
 
Rozgrzewka na noże
Jak wyżej, jeżeli ktoś posiada plugin dzięki któremu na początku mapy będzie włączać się rozgrzewka na noże która będzie trwała minute lub dwie.
 
Kto oślepił gracza fleshem.
Mam wgrany plugin na serwerze, ale nie działa. Tzn. ktoś mnie oślepi fleshem ale nie pisze na say`u kto to był..
Jeżeli ktos ma taki plugin byłbym wdzięczny za niego.
sma pluginu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
 
#define PLUGIN "Flash Snitch"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
 
#define ID 3322
 
new msg_saytext
new g_flasher
 
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    msg_saytext = get_user_msgid("SayText")
    
    register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199") 
    register_event("23", "TEMPENTITY", "a", "1=5", "6=25", "7=6") 
    
    register_forward(FM_SetModel, "SetModel") 
}
 
 
public SetModel(ent, model[]) 
{    
    if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl")) 
    {    
        static owner
        owner = pev(ent, pev_owner)
        if(owner)         
        {
            set_task(1.52,"get_flasher", ID + owner)
        }
    }
} 
 
public TEMPENTITY()
{    
    set_task(0.05, "reset_flasher") 
    return PLUGIN_CONTINUE
} 
 
public reset_flasher()
{ 
    g_flasher = 0
}
 
public get_flasher(id)
{ 
    g_flasher = (id - ID)
}
 
public ScreenFade(id) 
{    
    if(is_user_alive(id))
    {
        if(id != g_flasher && get_user_team(id) == get_user_team(g_flasher))
        {
            static name[33], message[128]
                        
            get_user_name(g_flasher, name, 32)            
            formatex(message, 127, "^x04Zostales oslepiony przez ^x03%s", name)
            print_that(id, message)            
            
            get_user_name(id, name, 32)            
            formatex(message, 127, "^x04Oslepiles ^x03%s", name)
            print_that(g_flasher, message)
        }
    }    
} 
 
stock print_that(id, text[])
{
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msg_saytext, {0,0,0}, id)
    write_byte(id)
    write_string(text)
    message_end()
}  
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
 
 
Zmiana mapy po 16 rundach
Mapa zazwyczaj zmienia się po iluś tam minutach (zależy ile mamy ustawione)
ja chciałbym aby mapa zmieniała się po 16 przegranych rundach. (mapcycle)
 
 
 
Z góry dziękuję :))
MAGNET (21.03.2015 23:24):
Kod umieszczamy w znacznikach [.code][/code], a kod powyżej 200 linijek dodatkowo w spojlerach!

Użytkownik MAGNET edytował ten post 21.03.2015 23:23


#2 OLLEdinho.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:247
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 20.03.2015 15:37

Anty Rush : http://amxx.pl/topic...linie-na-ziemi/
Ban za ping : http://amxx.pl/topic...ans-brak-spamu/
Kto oślepił fleshem : http://amxx.pl/topic...ślepił-flashem/
Rozgrzewka na kosy : http://amxx.pl/topic...start-by-peref/
16 rund : http://amxx.pl/topic...2-restart-mapy/ustawiasz tutaj ile rund 
Proszę.
 


  • +
  • -
  • 1

n4gokk.gif

Piszę małe pluginy oraz paczki ( AMXX) za zapłatą.

Edytuje modele, etc. Dodaje napis, zmieniam kolor.

Robię roundsound, także wyciszany.

GG:47902096


#3 Realtek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 20.03.2015 16:01

Sma. Dzięki wielkie za wszystkie linki. :) Ten plugin z flashem pobrałem własnie stamtąd i nie działa. sma masz wyżej w temacie, jakbyś mógł pomoc. :)



#4 OLLEdinho.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:247
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 20.03.2015 16:05

Z neta : 


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Flash Snitch"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define ID 3322

new msg_saytext
new g_flasher

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

msg_saytext = get_user_msgid("SayText")

register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
register_event("23", "TEMPENTITY", "a", "1=5", "6=25", "7=6")

register_forward(FM_SetModel, "SetModel")
}


public SetModel(ent, model[])
{
if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl"))
{
static owner
owner
= pev(ent, pev_owner)
if(owner)
{
set_task(1.52,"get_flasher", ID + owner)
}
}
}

public TEMPENTITY()
{
set_task(0.05, "reset_flasher")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public reset_flasher()
{
g_flasher = 0
}

public get_flasher(id)
{
g_flasher = (id - ID)
}

public ScreenFade(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(id != g_flasher && get_user_team(id) == get_user_team(g_flasher))
{
static name[33], message[128]

get_user_name(g_flasher, name, 32)
formatex(message, 127, "^x04[MLEKO] ^x01Zostales oslepiony przez ^x03%s", name)
print_that(id, message)

get_user_name(id, name, 32)
formatex(message, 127, "^x04[MLEKO] ^x01Wlasnie Oslepiles ^x03%s", name)
print_that(g_flasher, message)
}
}
}

stock print_that(id, text[])
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msg_saytext, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(text)
message_end()
}


  • +
  • -
  • 0

n4gokk.gif

Piszę małe pluginy oraz paczki ( AMXX) za zapłatą.

Edytuje modele, etc. Dodaje napis, zmieniam kolor.

Robię roundsound, także wyciszany.

GG:47902096


#5 Realtek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 20.03.2015 16:33

To jest przecież to samo. ;P

Aha, i widzę, że w tym pluginie "informacja, że ktoś nas oślepił" jest w tym sma ze jezeli my kogos tez oslepimy to powinna byc informacja ze kogos oslepilismy. Jeżeli ktoś naprawi ten plugin zeby dobrze działał, to niech usunie też tą informacje, ze kogos oslepilismy bo plugin będzie na serwerze tp a to jest za duża podpowiedź. z góry dzięki ;)


Użytkownik Realtek edytował ten post 20.03.2015 16:36


#6 OLLEdinho.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:247
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 20.03.2015 16:37

https://forums.allie...549415?p=549415 ?


  • +
  • -
  • 1

n4gokk.gif

Piszę małe pluginy oraz paczki ( AMXX) za zapłatą.

Edytuje modele, etc. Dodaje napis, zmieniam kolor.

Robię roundsound, także wyciszany.

GG:47902096


#7 Realtek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 22.03.2015 18:38

Dobra temat do zamknięcia. 

1. Nie dodałem cvarów do pliku amxx w configs ale i tak źle działa plugin więc mam inny.

2. Pobrałem hpk.

3. Też mam. Wybrałem rozgrzewkę z losowymi brońmi.

4. Jednak działa.

5. Komenda rcon mp_maxrounds "16"






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych