Witam.
Mam pewien problem z pluginem, a mianowicie dodałem plugin, w którym podczas wchodzenia na serwer powinna grać muzyka (w moim przypadku jest to mówiony tekst).
Plugin normalnie funkcjonuje, lecz gdy ktoś zginie to ten dźwięk zostaje zaokrąglony i co chwilę go powtarza, tak samo dzieje się jak przechodzę na Spect.
I czy mógłbym Was prosić abyście edytowali ten plugin tak, aby tylko muzyka leciała podczas gdy wchodzi się tylko na serwer i potem już się na tym kończyła ? I aby nie grało na Spect.
O to cały plik SMA
//Loading Music Also In Spectator Mode //by Torch //MP3 ONLY //Copy MP3 file to sound/misc/loading.mp3 //Music will still play after the player has joined server until he chooses a team. //Music will start playing again if the person goes back to spectator mode //(not DEAD spectator, only Team Select>Spectator) #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> new bool:playing[32] public plugin_init() { register_plugin("Loading Song","1.0","Torch") register_event( "ResetHUD", "song","b" ) register_event("TextMsg","song","b","2&#Spec_Mode") for (new i=0;i<32;i++) { playing[i]=false } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_sound("misc/loading.mp3") return PLUGIN_CONTINUE } public client_connect(id) { play_song(id) return PLUGIN_CONTINUE } public play_song(id) { client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3") return PLUGIN_HANDLED } public play_song_task(params[],id) { new player = params[0] client_cmd(player,"mp3 loop sound/misc/loading.mp3") return PLUGIN_HANDLED } public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)) { if (playing[id]==false) { new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } else { client_cmd(id,"mp3 stop") playing[id]=false } return PLUGIN_CONTINUE }