Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka pytań odnośnie menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.03.2015 13:46

Jak najlepiej Tworzyć menu?
Mi się zdaję, że najlepiej utworzyć menu jako zmienną globalną i w plugin_init/cfg przypisać wszystko, mam rację?
Dobra ale co jeżeli w szczególnych przypadkach chcemy coś zmienić w menu przed wyświetleniem?
Właśnie rozkminiam to i moje propozycje to
Albo standardowo tworzyć za każdym razem przed wyświetleniem nowe menu albo stworzyć menu globalne i zmieniać tylko nazwy itemów w zależności od potrzeb, pytanie jest takie co jest "tańsze"? Oczywiście w obu przypadkach istotne zmiany to warunki w handlerze menu :)
Kolejne pytanko to takie: jak sprawdzić czy dany gracz ma otwarte dane menu? Dodam że danie jakiejś zmiennej bool na true przy wyświetlaniu i na false w handler nie działa :P
Wpadłem na pomysł, ale jego sens zależy trochę od odp na powyższe pytanko, mianowicie:
Utworzyć menu przed wyświetleniem a jego uchwyt zapisać do menu[id], a w handlerze dać za menu_destroy, wówczas sprawdzanie czy gracz ma otwarte menu to if(menu[id]). Dwa pytania: czy to zadziała i czy w ogóle ma sens, no do tego jak zrobić to inaczej? Z góry dzięki za wszelkie sensowne odpowiedzi :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 19.03.2015 18:01

http://amxx.pl/topic...tworzenia-menu/

http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/

http://amxx.pl/topic...kłady/?p=489840

Tylko nowe menu. Stare jest błee i fuj xD


  • +
  • -
  • 0

#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.03.2015 21:03

Nie skomentuje tego inaczej niż to że miałem napisać aby jakiś linków nie podsyłać co ***** załatwiają.

Ciekaw jestem czy odpowiesz chociaż w małym stopniu na powyższe pytania posługując się tymi poradnikami...

 

 


Tylko nowe menu

Nigdy nie korzystałem ze starego, ale chyba 

 

 


menu_destroy

Jasno określa że chodzi o nowe menu...

 


Użytkownik Ossal edytował ten post 19.03.2015 21:05

  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.03.2015 22:51

Ciekaw jestem czy odpowiesz chociaż w małym stopniu na powyższe pytania posługując się tymi poradnikami...

Gdybyś przeczytał, to zobaczyłbyś chociażby coś takiego, że jak dla mnie, jeśli menu zmienia się, to najlepiej jest je tworzyć zawsze przed wyświetleniem, po co sobie utrudniać i bawić się w jedno menu i jego edytowanie?

A co do sprawdzania, czy dany gracz ma jakieś menu wyświetlone u siebie, to jeśli chodzi o konkretne menu, to na pewno musisz coś robić źle, skoro piszesz, że jakaś zmienna bool nie pomaga. Tutaj można jeszcze próbować funkcji get_user_menu ale nie jestem pewny, czy to działa na nowym menu.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.03.2015 18:48

Onyke, przy starym jest więcej roboty, ale jego elastyczność czasem bywa niezastąpiona, nowe zaś jest najprostsze jeśli nie potrzeba Ci skomplikowanych rzeczy, a jedynie listę pozycji pokolorowaną wg gustu.

 

Ossal, trochę grzeczniej, Ty tu prosisz o pomoc, nie zapominaj o tym. Nikt chętnie nie będzie pomagał jeśli będziesz w taki sposób odpowiadał. Tworzenie menu to coś więcej niż wyjaśnienie parametrów funkcji i te poradniki zostały stworzone dla ludzi takich jak Ty i ja. Sam przez wiele lat unikałem menu, bo nie chciało mi się rozkminiać co jest pięć, a czytając te poradniki zacząłem nawet lubić menu. Nikt nie będzie Ci tu przepisywał ani streszczał tych poradników tylko po to, żeby treść odpowiedzi znalazła się w twoim temacie, ktoś Cię naprowadził na znakomity trop i zamiast wybrzydzać to podziękuj. Jeśli to co jest w tych poradnikach jest dla Ciebie nie do przyjęcia i/lub zrozumienia to odpuść sobie robienie menu, a jak masz chociaż iskrę zawziętości to przeczytaj trzy razy i próbuj.


  • +
  • -
  • 3




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych