Jak najlepiej Tworzyć menu?
Mi się zdaję, że najlepiej utworzyć menu jako zmienną globalną i w plugin_init/cfg przypisać wszystko, mam rację?
Dobra ale co jeżeli w szczególnych przypadkach chcemy coś zmienić w menu przed wyświetleniem?
Właśnie rozkminiam to i moje propozycje to
Albo standardowo tworzyć za każdym razem przed wyświetleniem nowe menu albo stworzyć menu globalne i zmieniać tylko nazwy itemów w zależności od potrzeb, pytanie jest takie co jest "tańsze"? Oczywiście w obu przypadkach istotne zmiany to warunki w handlerze menu
Kolejne pytanko to takie: jak sprawdzić czy dany gracz ma otwarte dane menu? Dodam że danie jakiejś zmiennej bool na true przy wyświetlaniu i na false w handler nie działa
Wpadłem na pomysł, ale jego sens zależy trochę od odp na powyższe pytanko, mianowicie:
Utworzyć menu przed wyświetleniem a jego uchwyt zapisać do menu[id], a w handlerze dać za menu_destroy, wówczas sprawdzanie czy gracz ma otwarte menu to if(menu[id]). Dwa pytania: czy to zadziała i czy w ogóle ma sens, no do tego jak zrobić to inaczej? Z góry dzięki za wszelkie sensowne odpowiedzi
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Kilka pytań odnośnie menu
#1
Napisano 19.03.2015 13:46
#2
Napisano 19.03.2015 18:01
http://amxx.pl/topic...tworzenia-menu/
http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/
http://amxx.pl/topic...kłady/?p=489840
Tylko nowe menu. Stare jest błee i fuj
#3
Napisano 19.03.2015 21:03
Nie skomentuje tego inaczej niż to że miałem napisać aby jakiś linków nie podsyłać co ***** załatwiają.
Ciekaw jestem czy odpowiesz chociaż w małym stopniu na powyższe pytania posługując się tymi poradnikami...
Tylko nowe menu
Nigdy nie korzystałem ze starego, ale chyba
menu_destroy
Jasno określa że chodzi o nowe menu...
Użytkownik Ossal edytował ten post 19.03.2015 21:05
#4
Napisano 20.03.2015 22:51
Gdybyś przeczytał, to zobaczyłbyś chociażby coś takiego, że jak dla mnie, jeśli menu zmienia się, to najlepiej jest je tworzyć zawsze przed wyświetleniem, po co sobie utrudniać i bawić się w jedno menu i jego edytowanie?Ciekaw jestem czy odpowiesz chociaż w małym stopniu na powyższe pytania posługując się tymi poradnikami...
A co do sprawdzania, czy dany gracz ma jakieś menu wyświetlone u siebie, to jeśli chodzi o konkretne menu, to na pewno musisz coś robić źle, skoro piszesz, że jakaś zmienna bool nie pomaga. Tutaj można jeszcze próbować funkcji get_user_menu

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 28.03.2015 18:48
Onyke, przy starym jest więcej roboty, ale jego elastyczność czasem bywa niezastąpiona, nowe zaś jest najprostsze jeśli nie potrzeba Ci skomplikowanych rzeczy, a jedynie listę pozycji pokolorowaną wg gustu.
Ossal, trochę grzeczniej, Ty tu prosisz o pomoc, nie zapominaj o tym. Nikt chętnie nie będzie pomagał jeśli będziesz w taki sposób odpowiadał. Tworzenie menu to coś więcej niż wyjaśnienie parametrów funkcji i te poradniki zostały stworzone dla ludzi takich jak Ty i ja. Sam przez wiele lat unikałem menu, bo nie chciało mi się rozkminiać co jest pięć, a czytając te poradniki zacząłem nawet lubić menu. Nikt nie będzie Ci tu przepisywał ani streszczał tych poradników tylko po to, żeby treść odpowiedzi znalazła się w twoim temacie, ktoś Cię naprowadził na znakomity trop i zamiast wybrzydzać to podziękuj. Jeśli to co jest w tych poradnikach jest dla Ciebie nie do przyjęcia i/lub zrozumienia to odpuść sobie robienie menu, a jak masz chociaż iskrę zawziętości to przeczytaj trzy razy i próbuj.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych