Witam, mam problem z klasą Nano, a mianowicie nie działa w niej niewidzialność, szukałem wszędzie jak to naprawić próbowałem i próbowałem i nic, więc postanowiłem napisać tu.
Z góry dzięki za pomoc .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.03.2015 10:00
Witam, mam problem z klasą Nano, a mianowicie nie działa w niej niewidzialność, szukałem wszędzie jak to naprawić próbowałem i próbowałem i nic, więc postanowiłem napisać tu.
Z góry dzięki za pomoc .
Napisano 17.03.2015 10:23
mialem ten sam problem usun perki typu pelerynka ktore zmniejszaja widocznosc
PISZE/MODYFIKUJE/NAPRAWIAM KLASY/PERKI/SILNIKI/PLUGINY MASZ ZLECENIE? PISZ! GG: 51159933
Napisano 22.03.2015 18:38
Nie pomogło
Napisano 22.03.2015 19:13
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Nano"; new const opis[] = "1/3 z scouta,full niewidka,400/800 grawitacji."; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = -99; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } stock fm_set_rendering(entity, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16) { new Float:RenderColor[3]; RenderColor[0] = float(r); RenderColor[1] = float(g); RenderColor[2] = float(b); set_pev(entity, pev_renderfx, fx); set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor); set_pev(entity, pev_rendermode, render); set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount)); return 1; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Łap
Napisano 23.03.2015 10:11
Ehh, do zamknięcia, problem jest z jakiś pluginem .
Napisano 23.03.2015 20:04
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych