←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Nie działa niewidzialność

Zablokowany

  • +
  • -
Afker - zdjęcie Afker 17.03.2015

Witam, mam problem z klasą Nano, a mianowicie nie działa w niej niewidzialność, szukałem wszędzie jak to naprawić próbowałem i próbowałem i nic, więc postanowiłem napisać tu.

Z góry dzięki za pomoc :D.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Killer1995 - zdjęcie Killer1995 17.03.2015

mialem ten sam problem usun perki typu pelerynka ktore zmniejszaja widocznosc

Odpowiedz

  • +
  • -
Afker - zdjęcie Afker 22.03.2015

Nie pomogło :/ 

Odpowiedz

  • +
  • -
GreM! - zdjęcie GreM! 22.03.2015

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Nano";
new const opis[]    = "1/3 z scouta,full niewidka,400/800 grawitacji.";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = -99;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;

}
public cod_class_disabled(id)
{
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;

}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

stock fm_set_rendering(entity, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16) 
{
	new Float:RenderColor[3];
	RenderColor[0] = float(r);
	RenderColor[1] = float(g);
	RenderColor[2] = float(b);
	
	set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
	set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
	set_pev(entity, pev_rendermode, render);
	set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));
	
	return 1;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Łap  :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Afker - zdjęcie Afker 23.03.2015

Ehh, do zamknięcia, problem jest z jakiś pluginem :/.

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 23.03.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany