Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edycja pluginu speeds.amxx


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiciu1987

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:272
  • Imię:Witek
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 14.03.2015 11:34

Jak w temacie, czy mógłby mi ktoś dodać do pluginu po wyciągnięciu noża efekt że gracz stanie się na w pół przeźroczysty ??

P.S Zapomniałem dodać wcześniej dodać kod.sma  

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 16.03.2015 17:34

daj znać.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
 
#define PLUGIN	"Various Weapon Speeds"
#define AUTHOR	"v3x"
#define VERSION	"1.03"
 
 
new bool:speed = false
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
	register_event("CurWeapon","check_speed","be")
	register_cvar("knife_speed","390")
	register_cvar("c4_speed","230")
	register_cvar("awp_speed","230")
	register_logevent("new_round",2,"1=Round_Start")
	set_cvar_num("mp_freezetime",0)
}
 
public new_round()
{
	speed = false
	new ft = get_cvar_num("mp_freezetime")
	set_task(float(ft),"allow_speed",0)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public allow_speed()
{
	speed = true
	return PLUGIN_HANDLED
}
 
 
public check_speed(id)
{
	// If the speed var is false..
	if(!speed) {
		// Stop the function
		return PLUGIN_HANDLED
	}
 
	// Get the users weapon
	new clip, ammo
	new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
 
	switch(weapon)
	{
		case CSW_KNIFE:
		{
			// Set the speed for the knife
			set_user_maxspeed(id,float(get_cvar_num("knife_speed")))
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 125)
		}
 
		case CSW_C4:
		{
			// Set the speed for the C4
			set_user_maxspeed(id,float(get_cvar_num("c4_speed")))
		}
		case CSW_AWP:
		{
			// Set the speed for the AWP
			set_user_maxspeed(id,float(get_cvar_num("awp_speed")))
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#3 Wiciu1987

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:272
  • Imię:Witek
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 16.03.2015 17:43

Cały czas są na w pół przeźroczyści, a mają być wtedy jak wyciągną nóż.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych