Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

prosba o sprawdzenie/modyfikacje klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Galaxy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:uk
Offline

Napisano 11.03.2015 19:08

witam Chcialbym abyscie sprawdzili czy dobrze przerobilem sznase na natychmiastowe zabicie z 3 broni jak nie to zmodyfikowali :

 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 7) == 1)
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 1) == 1)
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 3) == 1)
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;

MAGNET (11.03.2015 19:14):
Kod umieszczamy pomiędzy znacznikami

  • +
  • -
  • 0

#2 ZjadaczPasztetow

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2015 19:23

Jak otwierasz klamre to musisz też skończyć ;)
Oprócz tego wszystko git, ale po co dodajesz w if, że zadziała tylko wtedy jeśli uderzysz wroga jak pewnie masz friendlyfire 0? :D

@edit
Jeśli to ma być do klasy to musisz zmienić:
if(!ma_perk[idattacker])
Na:
if(!ma_klase[idattacker])

Użytkownik ZjadaczPasztetow edytował ten post 11.03.2015 19:30

  • +
  • -
  • 0
RuxB9Ua.png

Piszę proste pluginy oraz mogę pomóc z serwerami. Szukam kogoś kto ogarnia dobrze Photoshop CC i pomoże mi z tym programem :D

#3 Galaxy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:uk
Offline

Napisano 11.03.2015 19:29

skorzystalem z poradnika i tak mi samo wyszlo. Bys mogl mi to poprawic aby bylo dobrze bo robie to 1 raz i chcialbym zobaczyc to poprawnie wykonane.


  • +
  • -
  • 0

#4 Galaxy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:uk
Offline

Napisano 11.03.2015 19:36

tu daje caly plugin

 

Spoiler

MAGNET (11.03.2015 19:38):
Nie popełniajmy dwa razy tego samego błędu, co?
Kod umieszczamy w znacznikach , a powyżej 200 linijek dodatkowo w
Spoiler

  • +
  • -
  • -1

#5 ZjadaczPasztetow

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2015 20:05

Masz, powinno działać ;)

Spoiler

  • +
  • -
  • 0
RuxB9Ua.png

Piszę proste pluginy oraz mogę pomóc z serwerami. Szukam kogoś kto ogarnia dobrze Photoshop CC i pomoże mi z tym programem :D

#6 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 11.03.2015 20:40

Masz, powinno działać ;)

Spoiler

 

Nie łatwiej zrobić w jednym publicu?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Jerem XXL";
new const opis[]    = "1/1 scout, niewidka,10 rakiet";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 750;
new const kondycja  = 800;
new const inteligencja = 750;
new const wytrzymalosc = 750;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
	
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
}

public plugin_precache()
{
	
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
	
}

public client_disconnect(id)
{
	
	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}
	
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker)){
		return HAM_IGNORED;
	}
	if(!ma_klase[idattacker]){
		return HAM_IGNORED;
	}
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{	
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
		if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)    
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	}
	return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Jerem XXL] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 12;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	ma_klase[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;
	
}
	
	public cod_class_skill_used(id)
	{
		
		if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
		{
			client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		}
		else
		{
			if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
			{
				client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
			}
			
			else
			{
				if (is_user_alive(id))
				{
					poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
					ilosc_rakiet_gracza[id]--;
					
					new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
					
					entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
					entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
					
					new Ent = create_entity("info_target");
					
					entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
					entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
					
					vAngle[0] *= -1.0;
					
					entity_set_origin(Ent, Origin);
					entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
					
					entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
					entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
					entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
					entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
					
					VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
					entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
				}
			}
		}
		
	}
	
	
	//Przy kucaniu
	public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
	{
		if(!ma_klase[id])
			return;
		
		new button = get_user_button(id);
		if( button & IN_DUCK )
		{
			set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
		}
		else
		{
			set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		}
	}
	
	public fwSpawn_Grawitacja(id)
	{
		if(ma_klase[id])
			entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	}
	
	
	public fwSpawn_Rakiety(id)
	{
		if(is_user_alive(id))
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 12;
	}
	
	public DotykRakiety(ent)
	{
		if (!is_valid_ent(ent))
		return;
		
		new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
		
		
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
		
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
	
	public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
	{
		if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
			return FMRES_IGNORED;
		
		new flags = pev(id, pev_flags);
		
		if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
		{
			skoki[id]--;
			new Float:velocity[3];
			pev(id, pev_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			set_pev(id, pev_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
			skoki[id] = 10;
		
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	public Damage_Wyrzucenie(id)
	{
		new idattacker = get_user_attacker(id);
		
		if(!is_user_alive(idattacker))
			return;
		
		if(!ma_klase[idattacker])
			return;
		
		if(random_num(1, 3) != 1)
			return;
		
		client_cmd(id, "drop");
	}

  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 ZjadaczPasztetow

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2015 20:46

Nie byłem pewny czy będzie dobrze działać, ale jak tak to lepiej :D
  • +
  • -
  • 0
RuxB9Ua.png

Piszę proste pluginy oraz mogę pomóc z serwerami. Szukam kogoś kto ogarnia dobrze Photoshop CC i pomoże mi z tym programem :D





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych