Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"bad command $texrendermode" - przy kompilacji modelu


Najlepsza odpowiedź wiwi249, 07.03.2015 18:27

To dlatego że kompilatory tego nie interpretują, ale silnik już tak. Wywal te linijki, potem wejdź w Half Life Model Viewer, zakładka "Textures", wybierasz żądaną teksturę z listy po lewej i zaznaczasz jej ten tryb renderowania, który Cię interesuje (Additive, Chrome, Transparent), a zakładam, że chodzi o additive. Potem File->Save As i zapisujesz model na dysku.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 07.03.2015 17:51

Witam,

 

przy kompilacji modelu mam taki błąd "bad command $texrendermode"

 

Jak to naprawić. Dodam że jak zakomentuję te 2 linijki w pliku .qc to kompilacja przebiega poprawnie, ale wtedy niektóre częsci nie mają "przezroczystości". Załączam całą paczkę.

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  re.rar   1,22 MB  46 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 07.03.2015 18:27   Najlepsza odpowiedź

To dlatego że kompilatory tego nie interpretują, ale silnik już tak. Wywal te linijki, potem wejdź w Half Life Model Viewer, zakładka "Textures", wybierasz żądaną teksturę z listy po lewej i zaznaczasz jej ten tryb renderowania, który Cię interesuje (Additive, Chrome, Transparent), a zakładam, że chodzi o additive. Potem File->Save As i zapisujesz model na dysku.


  • +
  • -
  • 2

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych