No cóż jeden problem rozwiązany pojawia się kolejny. Po wejściu na serwer nie wywala żadnych błędów lecz w hud nie pokazuje rangi wygląda to tak: [Ranga : ].
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) new ranga[30] if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29) format(ranga,29,"Szeregowy") else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59) format(ranga,29,"Starszy szeregowy") else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119) format(ranga,29,"Kapral") else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209) format(ranga,29,"Plutonowy") else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324) format(ranga,29,"Mlodszy chorazy") else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499) format(ranga,29,"Chorazy") else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729) format(ranga,29,"Starszy charazy") else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999) format(ranga,29,"Porucznik") else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399) format(ranga,29,"Major") else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849) format(ranga,29,"Podpulkownik") else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299) format(ranga,29,"Pulkownik") else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899) format(ranga,29,"General brygady") else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549) format(ranga,29,"General dywizji") else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999) format(ranga,29,"General broni") else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899) format(ranga,29,"General") else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 90000) format(ranga,29,"Marszalek") new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, " INFO:^n|Klasa : %s^n|Exp : %0.0f%%^n|Lvl : %i / 251^n|Perk : %s^n|Ordery : %i^n|HP : %i^n^n STATY^n|Sila : %i^n|Zdrowie : %i^n|Pancerz : %i^n|Szybkosc : %i^n|Obrazenia : %i^n|Madrosc : %i^n|Grawitacja : %i^n|Fragi : %i^n^n||VIP : %s||", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target) , cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], obrazenia_gracza[target], madrosc_gracza[target], grawitacja_gracza[target], get_user_frags(target), get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie"); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(id); new wytrzymalosc = cod_get_perk_durability(id); set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp : %0.0f%%]|[Lvl : %i / 251]^n[Perk : %s]|[Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[COD 251]|[Forum : NAZWA.PL]^n[Ordery : %i]|[HP : %d]^n[Ranga : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc, cod_get_user_coins(id), hp, ranga); return PLUGIN_CONTINUE; }