Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Rangi - nie wyświetlają się w hud

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 02.03.2015 21:40

No cóż jeden problem rozwiązany pojawia się kolejny. Po wejściu na serwer nie wywala żadnych błędów lecz w hud nie pokazuje rangi wygląda to tak: [Ranga : ].

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)

new ranga[30]

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"Szeregowy")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Starszy szeregowy")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"Kapral")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
format(ranga,29,"Plutonowy")
else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
format(ranga,29,"Mlodszy chorazy")
else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"Chorazy")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
format(ranga,29,"Starszy charazy")
else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Porucznik")
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Major")
else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
format(ranga,29,"Podpulkownik")
else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
format(ranga,29,"Pulkownik")
else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
format(ranga,29,"General brygady")
else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
format(ranga,29,"General dywizji")
else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
format(ranga,29,"General broni")
else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899)
format(ranga,29,"General")
else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 90000)
format(ranga,29,"Marszalek")

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "  INFO:^n|Klasa : %s^n|Exp : %0.0f%%^n|Lvl : %i / 251^n|Perk : %s^n|Ordery : %i^n|HP : %i^n^n  STATY^n|Sila : %i^n|Zdrowie : %i^n|Pancerz : %i^n|Szybkosc : %i^n|Obrazenia : %i^n|Madrosc : %i^n|Grawitacja : %i^n|Fragi : %i^n^n||VIP : %s||", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target)
, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], obrazenia_gracza[target], madrosc_gracza[target], grawitacja_gracza[target], get_user_frags(target), get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(id);
new wytrzymalosc = cod_get_perk_durability(id);

set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp : %0.0f%%]|[Lvl : %i / 251]^n[Perk : %s]|[Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[COD 251]|[Forum : NAZWA.PL]^n[Ordery : %i]|[HP : %d]^n[Ranga : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc, cod_get_user_coins(id), hp, ranga);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 04.03.2015 19:49

Podmień ten kod wyżej na ten i daj znać:


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)

new ranga[30]

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"Szeregowy")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Starszy szeregowy")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"Kapral")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
format(ranga,29,"Plutonowy")
else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
format(ranga,29,"Mlodszy chorazy")
else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"Chorazy")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
format(ranga,29,"Starszy charazy")
else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Porucznik")
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Major")
else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
format(ranga,29,"Podpulkownik")
else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
format(ranga,29,"Pulkownik")
else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
format(ranga,29,"General brygady")
else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
format(ranga,29,"General dywizji")
else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
format(ranga,29,"General broni")
else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899)
format(ranga,29,"General")
else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 90000)
format(ranga,29,"Marszalek")

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "  INFO:^n|Klasa : %s^n|Exp : %0.0f%%^n|Lvl : %i / 251^n|Perk : %s^n|Ordery : %i^n|HP : %i^n^n  STATY^n|Sila : %i^n|Zdrowie : %i^n|Pancerz : %i^n|Szybkosc : %i^n|Obrazenia : %i^n|Madrosc : %i^n|Grawitacja : %i^n|Fragi : %i^n^n||VIP : %s|^nRanga:%i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target)
, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], obrazenia_gracza[target], madrosc_gracza[target], grawitacja_gracza[target], get_user_frags(target), get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", ranga);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(id);
new wytrzymalosc = cod_get_perk_durability(id);

set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp : %0.0f%%]|[Lvl : %i / 251]^n[Perk : %s]|[Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[COD 251]|[Forum : NAZWA.PL]^n[Ordery : %i]|[HP : %d]^n[Ranga : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc, cod_get_user_coins(id), hp, ranga);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


Użytkownik XXL edytował ten post 04.03.2015 19:51

  • +
  • -
  • 0

#3 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 04.03.2015 20:13

Bez zmiany.


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 pro100wHS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 06.03.2015 15:14

Pierwsza rzecz- warunek do poprawy:
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Major")

Nie powinno byc przypadkiem 1000?:)

Użytkownik pro100wHS edytował ten post 06.03.2015 15:15

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_ACBB53_0A0F2E_000000.png

Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.

Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał


#5 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 06.03.2015 15:25

Słuszna uwaga, ale nadal blado.  :(


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 09.03.2015 18:03

F5


MAGNET (09.03.2015 20:04):
Do podbijania tematów służy button "Podbij temat"!

  • +
  • -
  • -1

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych