Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Informacje znow HUD:D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 wH oN?!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.09.2009 12:58

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Jail Break: Basic Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define USERTASK 921
#define UPDATEDELAY 1.0

new static reasons[][] = { 
	"Kanibalizm",
	"Pobicie Ojca Rydzyka",
	"Gwalcenie zwierzat",
	"Dziesione",
	"Molestowanie Dzieci",
	"Nic",
	"Dilerke",
	"Wlamanie do Komisariatu"
}

new userreason[33]
new rounds, hudhandler

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)	
	
	register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/) 
	
	register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")  
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)	
	
	hudhandler = CreateHudSyncObj()
}

public round_end()
{
	rounds ++
}

public restart_roundsnum() 
{
	rounds = 0 
}

public client_disconnect(id)
{
	userreason[id] = -1
	
	if(task_exists(id + USERTASK))
	{
		remove_task(id + USERTASK)
	}
}

public client_spawn(id)
{	
	if(task_exists(id + USERTASK))
	{
		remove_task(id + USERTASK)
	}	
	
	if(get_user_team(id) == 1)
	{	
		userreason[id] = random_num(0, sizeof reasons - 1)
		
		set_task(UPDATEDELAY, "client_jailinfo", id + USERTASK, _, _, "b")
	}	
}

public client_jailinfo(TASKID)
{
	static id
	id = TASKID - USERTASK
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.8, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
	
	ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "Dzien %d | Siedzisz za %s.", rounds, reasons[userreason[id]])	
}

Aby zamiast dzien Losowy wyswietlaly sie dni tygodnia to musze dodac takie cos tez?

[code=auto:0]new rounds, hudhandler
new dni[7][]={"SOBOTA","NIEDZIELA. DZIEN WOLNY!!!","PONIEDZIALEK","WTOREK","SRODA","CZWARTEK","PIATEK"}[/quote]

i w

[quote]

ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "Dzien %d | Siedzisz za %s.", rounds, reasons[userreason[id]]) [/quote]

Zrobic takie cos?
[quote]

ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, " %s ",dni[rounds%7])| Siedzisz za %s.", rounds, reasons[userreason[id]])[/quote]

Bo nie wiem na czym too ma polegac:D
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 13.09.2009 13:03

ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, TEKST, DANE1,DANE2,DANE3)

id - parametr gracza (0 kazdy)
hudhandler - wczesniej stworzony na potrzebe huda
TEKST - tu sie znajduje tekst wyswietlany graczowi
kolejne zmienne to sa dane uzywane w formatowaniu TEKSTu.

Za pomoca znaczkikow:
%d - umieszczamy w tekscie zmienne typu calkowitego
%f - -||- zmienne typu zmienno przecinkowego (float)
%s - -||- zmienne typu ciagu znakowego (inny tekst)

Znaczniki moga sie tylko znajdowac w tekscie, wiec prawidlowe jest np.

ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "%d spam %f spamik %s %s, DANE1,DANE2,DANE3,"Text podany bez uzycia zmiennej")
A przynajmniej tak jest najczysciej i latwiej sie to oglada
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych