Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Po wgraniu na serwer cod mod nie dziala

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miszuuuu

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:1323
Offline

Napisano 24.02.2015 14:03

Moje plugins.ini

Spoiler

Modules.ini

Spoiler

Wyskakują mi takie errory

Spoiler

i takie coś

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 Wiktor.?

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:156
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polski
Offline

Napisano 24.02.2015 14:13

W jakim sensie nie działa? Że nie czyta paczki czy crashuje go?


Użytkownik Wiktor.? edytował ten post 24.02.2015 14:14


#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 081
Godlike

  • Postów:5 717
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 24.02.2015 14:18

dopisz cstrike do modules.ini


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 24.02.2015 16:01

Wydaje mi się ze moduły same się załaduje nawet jeżeli nie jest podpisany, Ale to hipoteza.


Pierwsze dwie linijki logu mówią o tym ze nie masz silnika dopisanego, lub są złe nazwy.

Na amxx.pl w faq jest to opisane.
  • +
  • -
  • 0

#5 KryzysMajatkowy

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 24.02.2015 16:13

amx_debug 1
L 02/23/2015 - 14:32:02: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_rusher.amxx") (native "cod_register_class") - debug not enabled!

L 02/23/2015 - 14:32:02: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Pluginy wymagają "debugowania"

 

np. ten :

 

zmień w amxx.cfg

 

amx_debug 1 na 2 :) i  podaj logi

 

 

 


Użytkownik KryzysMajatkowy edytował ten post 24.02.2015 16:14

  • +
  • -
  • -1

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 24.02.2015 16:23

 02/23/2015 - 14:25:15: [AMXX] Plugin file open error (plugin "statsx.amxx")
L 02/23/2015 - 14:25:15: [AMXX] Plugin file open error (plugin "QTM_CodMod.amxx")

Nie masz tych pluginów! http://amxx.pl/?app=...&do=faq&read=19

 

 

 

Spoiler

 

Powyższe błędy są spowodowanie nie wczytaniem silnika, o czym pisałem już.


L 02/23/2015 - 17:19:32: [AMXX] Plugin "afkkisss.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin.  Check modules.ini.
L 02/23/2015 - 17:19:32: [AMXX] Plugin "QTM_CodMod.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin.  Check modules.ini.
L 02/23/2015 - 17:19:32: [AMXX] Plugin "bad_rcon_ban.amxx" failed to load: Module/Library "orpheu" required for plugin.  Check modules.ini.
L 02/23/2015 - 17:19:32: [AMXX] Plugin "codperk_podrecznikszpiega.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin.  Check modules.ini.
L 02/23/2015 - 17:19:32: [AMXX] Plugin "codperk_tajemnicagenerala.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin.  Check modules.ini.
L 02/23/2015 - 17:19:32: [AMXX] Plugin "codperk_zwinnepalce.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin.  Check modules.ini.

Podaj screena z zawartością katalogu amxmodx/modules/

 

 

 


zmień w amxx.cfg



amx_debug 1 na 2 :) i podaj logi

 

Po co debugować wszystkie, wystarczy te co sypią błędami, ale w jego przypadku nie potrzeba debugować bo patrz wyżej.

 

 

 

Jeżeli w plugins-codmod.ini masz dopisany głowny silnik CoD MoD'a to nie musi on już być dopisany w plugins.ini


  • +
  • -
  • 1

#7 KryzysMajatkowy

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 25.02.2015 20:57

Jeśli debuguje się przez plugins.ini jest to większe obciążenie serwera, poprzez amxx.cfg nie

 

 

+ dziękuję za minusa, widać że nie masz za co dodawać reputacji. 

Minus za pomoc? Czy moderator śpi?


Użytkownik KryzysMajatkowy edytował ten post 25.02.2015 20:58

  • +
  • -
  • -1

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 25.02.2015 22:10

Skąd masz info ze przez plugins.Ini jest większe obciążenie? Sprawdziles to? Coś mi się nie wydaje żeby debugowanie wszystkich pluginów zamiast kilku było wydajniejsze. ..

Dałem bo nie podoba mi się twój post. O czym pisałem wyżej.

Po co ma debugowac jak widać od razu ze nie wczytalo silnika i wyrzuca w kazdej klasie i perku błąd.

A ode mnie kolejny minus. Nie offtopuje więcej, chcesz to pisz pw
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych