Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprites in player hudzmiana pozycji sprite (Cambiar la posición del sprite)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 R+HL

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Gennarodelki
  • Lokalizacja:Argentina
Offline

Napisano 24.02.2015 05:56

Witam, pomoże mi zmienić pozycję ikonki.

 

Stanowisko to jest, że to pragnienie na stronie ekranu wil Playera



public AddToFullPack(es, e, ent, host, host_flags, player, p_set) 
{ 
    if(!is_user_connected(host) || !pev_valid(host) || !pev_valid(ent)) 
        return FMRES_IGNORED 

    if (ent == g_player_hud[host]) 
    { 
        static Float:origin[3], Float:forvec[3], Float:voffsets[64] 
         
        pev(host, pev_origin, origin) 
        pev(host, pev_view_ofs, voffsets) 
        xs_vec_add(origin, voffsets, origin) 
        velocity_by_aim(host, 12, forvec) 
        xs_vec_add(origin, forvec, origin)
	 //xs_vec_add(origin[2], forvec, origin)
        engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin) 
        set_es(es, ES_Origin, origin) 
        set_es(es, ES_RenderMode, kRenderTransAdd) 
        set_es(es, ES_RenderAmt, 255) 
    } 
    return FMRES_IGNORED 
} 

public ShowSprite(id, const sprite[]) 
{ 
    if(!is_user_connected(id)) 
        return 

    remove_task(id) 

    if(!pev_valid(g_player_hud[id])) 
        g_player_hud[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_sprite"))

    set_pev(g_player_hud[id], pev_takedamage, 0.0) 
    set_pev(g_player_hud[id], pev_solid, SOLID_NOT) 
    set_pev(g_player_hud[id], pev_movetype, MOVETYPE_NONE) 
    engfunc(EngFunc_SetModel, g_player_hud[id], sprite) 
    set_pev(g_player_hud[id], pev_rendermode, kRenderTransAdd) 
    set_pev(g_player_hud[id], pev_renderamt, 0.0) 
    set_pev(g_player_hud[id], pev_scale, 0.03)     
     
    set_pev(g_player_hud[id], pev_animtime, get_gametime()) 
    set_pev(g_player_hud[id], pev_framerate, 0.0) 
    set_pev(g_player_hud[id], pev_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON) 
    dllfunc(DLLFunc_Spawn, g_player_hud[id]) 
     
     
    set_task(9.0, "RemoveSprite", id) 
} 

public RemoveSprite(id) 
{ 
    if(pev_valid(g_player_hud[id])) 
    { 
        engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_player_hud[id]) 
        g_player_hud[id] = 0 
        remove_task(id) 
    } 
    else 
    { 
        g_player_hud[id] = 0 
        remove_task(id) 
    } 
} 

EnCFx0u.jpg


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych