←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[KOSZ] Poblem HUD GXP HELPMYYY

Zablokowany

Wiktor.? - zdjęcie Wiktor.? 20.02.2015

Siemka.

Mam problem.

Z hudem

nie wyswiętla mi go w ogóle cvary odpowiadające za hud mam ON...

 

Próbowałem wlasny osobny hud w tym samym pluginie dodac nie moge :)

 

Help MY daje+ za pozytywny wpis.

 

Podejrzewam że cos popsułem w tych publicach xD 

Nie moge sie skapnąć co nie tak

proszę o pomoc

 

public show_main_menu_level(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
return;
 
new szInfo[60], szChooseT[40], szLastG[40];
formatex(szInfo, charsmax(szInfo), "\yWybor frakcji");
 
new menu = menu_create(szInfo , "main_menu_level");
 
formatex(szChooseT, charsmax(szChooseT), "Nowe bronie");
menu_additem(menu, szChooseT, "1", 0);
 
formatex(szLastG, charsmax(szLastG), "Stare bronie");
menu_additem(menu, szLastG, "2", 0);
 
new szExit[15];
formatex(szExit, charsmax(szExit), "Wyjdz");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, szExit);
 
menu_display(id , menu , 0);
} 
public main_menu_level(id , menu , item) 
{ 
if ( !is_user_alive(id) )
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
#if defined ZOMBIE_PLAGUE
if ( zp_has_round_started() && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
return PLUGIN_HANDLED;
#endif
 
if(item == MENU_EXIT) 
{ 
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED;
} 
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
 
new item_id = str_to_num(data);
 
switch (item_id)
{
case 1: // show pistols
{
show_menu_level_pistol(id);
}
case 2: // last weapons
{
if ( PlayerLevel[id] > MAX_PISTOLS_MENU - 1 )
{
give_weapon_menu(id, g_remember_selection[id], 1, 1);
give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 0, 0);
}
else if ( PlayerLevel[id] < MAX_PISTOLS_MENU )
{
give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 1, 1);
}
}
}
 
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED;
}
// Menu Level Style Pistols
public show_menu_level_pistol(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
return;
 
new szInfo[60];
formatex(szInfo, charsmax(szInfo), "Wybierz bron:");
 
new menu = menu_create(szInfo , "pistol_menu");
 
for (new item_id = 0; item_id < MAX_PISTOLS_MENU; item_id++)
{
new szItems[60], szTempid[32];
 
if ( PlayerLevel[id] >= GUN_LEVELS[item_id] )
{
formatex(szItems, charsmax(szItems), "\w%s \r| \wPoziom: \y%i", RANK[item_id], GUN_LEVELS[item_id] )
 
num_to_str(item_id, szTempid, charsmax(szTempid) );
 
menu_additem(menu, szItems, szTempid, 0);
}
 
else
{
formatex(szItems, charsmax(szItems), "\d%s \y|\rPoziom: %i", RANK[item_id], GUN_LEVELS[item_id] )
menu_additem(menu, szItems, "999", 0, menu_makecallback("CallbackMenu"));
}
}
 
new szNext[15], szBack[15], szExit[15];
formatex(szBack, charsmax(szBack), "Cofnij");
formatex(szNext, charsmax(szNext), "Dalej");
formatex(szExit, charsmax(szExit), "Wyjdz");
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, szBack) 
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, szNext) 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, szExit) 
 
menu_display(id , menu , 0); 
}

Załączone pliki


Użytkownik Wiktor.? edytował ten post 20.02.2015 17:42
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 21.02.2015

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Odpowiedz
Zablokowany