Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Problem z odtworzeniem dzwięku.

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 18.02.2015 19:26

Witam. Mam problem z odtworzeniem dźwięku. Dźwięk ładnie się pobiera, ale z odtworzeniem mam problem. Chcę aby dźwięk odtwarzał się od gracza oraz aby było słychać go w pobliżu.

Próbowałem na 2 sposoby:

decl Float:PlayerOrigin[3];
GetClientAbsOrigin(client, PlayerOrigin);
EmitAmbientSound("player/dynamit_explode.mp3", PlayerOrigin);

i:

EmitSoundToAll("player/dynamit_explode.mp3", client);

Żadna nie chce odtwarzać dźwięku.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 26.02.2015 20:37

Witam. Mam problem z odtworzeniem dźwięku. Dźwięk ładnie się pobiera, ale z odtworzeniem mam problem. Chcę aby dźwięk odtwarzał się od gracza oraz aby było słychać go w pobliżu.
Próbowałem na 2 sposoby:

decl Float:PlayerOrigin[3];GetClientAbsOrigin(client, PlayerOrigin);EmitAmbientSound("player/dynamit_explode.mp3", PlayerOrigin);
i:
EmitSoundToAll("player/dynamit_explode.mp3", client);
Żadna nie chce odtwarzać dźwięku.

Dziala dziala, po prostu nie slyszysz dzwieku jako gracz. W cs go niestety jest blad i trzeba wpisac w konsoli snd_rebuildaudiocache by slyszec dzwiek.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.03.2015 22:17

https://forums.allie...ad.php?t=237045


  • +
  • -
  • 1

#4 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 24.03.2015 03:13

Stare,a le odświeżę, może komuś się przyda.

 

Żeby odtworzyć dźwięk potrzeba 2 ścieżek do pliku audio np,

new const String:FULL_SOUND_PATH[] = "sound/player/dynamit_explode.mp3";
new const String:RELATIVE_SOUND_PATH[] = "*player/dynamit_explode.mp3";

Nie zapomnijcie tej gwiazdki (*) w drugiej ścieżce.

 

Teraz trzeba je pobrać:

public OnMapStart()
{
    //dzwieki
    AddFileToDownloadsTable( FULL_SOUND_PATH );
    FakePrecacheSound( RELATIVE_SOUND_PATH );
}

stock FakePrecacheSound( const String:szPath[] )
{
    AddToStringTable( FindStringTable( "soundprecache" ), szPath );
}

A później odtworzyć np. tak:

EmitSoundToAll(RELATIVE_SOUND_PATH, client);

  • +
  • -
  • 4

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych