Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Problem z wywołaniem TE_SetupBeamPoints

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 17.02.2015 21:12

Witam.

 

Mam problem z wywołaniem TE_SetupBeamPoints. Nie wiem jak pobrać pozycję którą muszę przesłać w pierwszym i drugim argumencie.

    new Float: locationEnt[3], Float:locationPlayer[3], locationOwner[3];
    GetClientEyePosition(ent, locationEnt);          //jak to pobrac?
    GetClientEyePosition(client, locationOwner);  //i to tez :)
    
    //rozchodzace sie kolo
    new color[4];
    color[0] = 0;
    color[1] = 255;
    color[2] = 0;
    color[3] = 0;
    TE_SetupBeamPoints(locationEnt, locationOwner, g_sprite, 0, 0, 0, 20.0, 3.0, 3.0, 10, 0.0, color, 0);
    TE_SendToClient(ent);

Dzięki za pomoc.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych