Witam, napotkałem błąd przy kompilacji, wyczytałem że może spowodować zatrzymanie tej części kodu.
Dodałem dodatkowe obrażenia, oraz odbicie ciosu co musiało dwukrotnie użyć
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i wywalało błąd, więc postanowiłem połączyć dwa "public'i". Zrobiłem coś źle i wyskakuje warning
(87) warning 225: unrechable code
Z góry dziękuję za pomoc.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Wyszkolony Lekki Strzelec";
new const opis[] = "Zadajesz +5 obrazen z famasa, mozesz wykonac skok w powietrzu, 1/12 na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
public plugin_init()
{
cod_register_advance(cod_get_classid("Lekki Strzelec"), 40, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(random(12))
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor,
damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Użytkownik wafeleq edytował ten post 16.02.2015 17:29


Dodatki SourceMod















