Witam, napotkałem błąd przy kompilacji, wyczytałem że może spowodować zatrzymanie tej części kodu.
Dodałem dodatkowe obrażenia, oraz odbicie ciosu co musiało dwukrotnie użyć
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i wywalało błąd, więc postanowiłem połączyć dwa "public'i". Zrobiłem coś źle i wyskakuje warning
(87) warning 225: unrechable code
Z góry dziękuję za pomoc.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Wyszkolony Lekki Strzelec"; new const opis[] = "Zadajesz +5 obrazen z famasa, mozesz wykonac skok w powietrzu, 1/12 na odbicie pocisku"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_FIVESEVEN; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new skoki[33]; public plugin_init() { cod_register_advance(cod_get_classid("Lekki Strzelec"), 40, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(random(12)) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED;} } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik wafeleq edytował ten post 16.02.2015 17:29