←  Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Błąd kompilacji "unreachable code"

  • +
  • -
GreM!'s Photo GreM! 16.02.2015

Witam, napotkałem błąd przy kompilacji, wyczytałem że może spowodować zatrzymanie tej części kodu. 

Dodałem dodatkowe obrażenia, oraz odbicie ciosu co musiało dwukrotnie użyć

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

i wywalało błąd, więc postanowiłem połączyć dwa "public'i". Zrobiłem coś źle i wyskakuje warning

(87) warning 225: unrechable code

Z góry dziękuję za pomoc.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich> 

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Wyszkolony Lekki Strzelec";
new const opis[] = "Zadajesz +5 obrazen z famasa, mozesz wykonac skok w powietrzu, 1/12 na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];


public plugin_init() 
{
	cod_register_advance(cod_get_classid("Lekki Strzelec"), 40, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
	return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[idattacker])
	return HAM_IGNORED;

	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)

	cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
	return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[this])
	return HAM_IGNORED;

	if(random(12))
	return HAM_IGNORED;

	cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor,

	damagebits);
	return HAM_SUPERCEDE;

	return HAM_IGNORED;}

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Edited by wafeleq, 16.02.2015 17:29.
Quote

  • +
  • -
LulzSec.'s Photo LulzSec. 16.02.2015

Lokalnie musiałeś skompilować.

 

Łap:

Attached Files

Quote

  • +
  • -
GreM!'s Photo GreM! 16.02.2015

Czytanie ze zrozumieniem... :facepalm2:

Kompiluje się ale wywala ten błąd i funkcja nie będzie działać...

Quote

  • +
  • -
KarlikAśki's Photo KarlikAśki 16.02.2015

Podpowiem ci ale spróbuje jutro jak wejdę na komputer.Wykonujesz kod który nigdy nie użyłeś,lub gdzieś w kodzie daj po return 1/0; albo po funkcjii
break; w pętlii
Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 16.02.2015

Dwa returny Masz po sobie. Jeden tam daj. Zostaw supercede
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 17.02.2015

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Call of Duty Mod > Problemy

do

Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Quote

  • +
  • -
GreM!'s Photo GreM! 17.02.2015

@TibacK dzięki, do zamkniecia :)


Edited by wafeleq, 17.02.2015 15:26.
Quote