Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Nie wczytuje id wszystkich entow z mapy?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2015 16:17

Zaczynam przygodę z endżajnem i testowałem sobie obczajanie entitów (id, classname i pozycja) na różnych mapach na singlu i wszystko ok.
Sprawdziłem to samo na serwie i problem od razu :D tak jakby nie wczytało kilku pierwszych entów (są na mapie, ale mój plugin go nie złapał)
/Wszystko sprawdzane w momencie startu mapy (plugin_init/plugin_cfg)
Np na eldorado enty które miały na singlu id 39 mają id 34, a enty poniżej 39 z singla w ogóle nie zostały wyłapane przez plugin. Chwile przed napisaniem tego tematu zajrzałem w plugin i znalazłem prawdopodobną przyczynę :P
Plugin zakłada że id entu nie może być większe niż ich ogólna ilość na mapie (entity_count()) - Czy to jest powód, i id mniejsze od 39 wskoczyły na id powyżej entity_count), czy może spartoliłem coś innego?

Podsumowując [TUTAJ JEST ZASADNICZE PYTANIE==>] czy id entu może być wyższe od entity_count()?
Wiem że pytanie może być banalnie proste albo głupie, ale zaczynam ten dział :) Z góry dzięki za odpowiedzi jak i za ewentualne podpowiedzi, pozdro :)

Nie, nie podam sma :P

//Edit, właśnie wpadłem, żeby zamiast id używać orginu, bo on zawsze jest taki sam :P Co nie zmienia prośby o odpowiedź :)


Użytkownik Ossal edytował ten post 13.02.2015 16:45

  • +
  • -
  • 0

#2 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 13.02.2015 20:53

A m_eel łapie te enty?


Nie moŻe być większe od entity_count.


Wpisz w konsole gry na singlu: entity_dump
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#3 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.02.2015 22:32

Zależy jakie to entity, niektóre byty nie są do wyłapania w ogóle np. light_env czyli głowne oświetlenie mapy, ale wnioskuje, że nie o takie chodzi. Tak jak pisał TibacK, czy m_eel je łapie? Ew. spróbuj dać taska na kilka sekund i dopiero szukaj tych entów, bo plugin_init i plugin_cfg są wykonywane dość szybko, w momencie startu mapy, a to może okazać się odrobinkę za wcześnie.

 

CS przewiduje tylko rozgrywkę multiplayer więc co masz na myśli pisząc o singlu? Co to dokładnie za enty i skąd pewność, że istnieją jako enty (część "entów" to nie są faktycznie enty jak może się wydawać lecz na sztywno ustalona część bytu 0 czyli mapy.


  • +
  • -
  • 0

#4 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.02.2015 01:24   Najlepsza odpowiedź

Nie mogę... Wniosek jest prosty, doszedłem do niego sam: "Enty są indexowane od wartości get_maxplayer()+2 w górę", a na singlu miałem ustawione domyślnie 32 sloty... stąd lista entów nie zgadzała się miedzy serwerem, a new game'm, myślę że temat do zamknięcia/kosza - chyba że na przestrogę innym zielonym w entach zostawić - Czemu ktoś mi tego od razu nie napisał? :D


plugin_init i plugin_cfg są wykonywane dość szybko, w momencie startu mapy, a to może okazać się odrobinkę za wcześnie.

Właśnie, w momencie startu mapy, czyli po jej "zbudowaniu", spokojnie można w tych funkcjach pobierać enty :)
  • +
  • -
  • 0

#5 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 14.02.2015 02:58

http://amxx.pl/topic...r/?fromsearch=1
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#6 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.02.2015 04:27

Nie za późno z czymś takim? :D Dzięki za próby pomocy, poradziłem sobie dam, działa za***iście. Temat close :)


  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.02.2015 13:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych