Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wylicza mi kolosalne liczby


Najlepsza odpowiedź Danny OK, 12.02.2015 16:59

Zrobione zapomniałem o floatround

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 12.02.2015 16:26

Mam problem ponieważ po zabiciu wylicza mi kolosalne liczby do exp'a np 24151351351.

 

Wiem że jest to przez:

( poziom[victim] * value[cvarwlvlexp] )
...
( poziom[victim] * value[cvarmlvlexp] )

Jak to zdefiniować poprawnie?

 

Dane:

cvardolnyexp - 70

cvargornyexp - 120

cvarvipexp - 25

Float:cvarwlvlexp - 1.2

Float:cvarmlvlexp - 0.3

	new stalyexp = random_num(value[cvardolnyexp], value[cvargornyexp]);
	if ( poziom[killer] <= poziom[victim] )  {
		if ( softvips[killer] || standardvips[killer] ) 
			experience[killer] += stalyexp + value[cvarvipexp] + ( poziom[victim] * value[cvarwlvlexp] );
		else 
			experience[killer] += stalyexp + ( poziom[victim] * value[cvarwlvlexp] );
	} else if ( poziom[killer] > poziom[victim] ) {
		if ( softvips[killer] || standardvips[killer] ) 
			experience[killer] += stalyexp + value[cvarvipexp] - ( poziom[victim] * value[cvarmlvlexp] );
		else 
			experience[killer] += stalyexp - ( poziom[victim] * value[cvarmlvlexp] );
	}

Użytkownik Danny OK edytował ten post 12.02.2015 16:42

  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#2 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 12.02.2015 16:59   Najlepsza odpowiedź

Zrobione zapomniałem o floatround


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#3 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2015 17:00

cvarwlvlexp oraz cvarmlvlexp powinny być typu int, jeśli używasz ich do odwołania do tablicy


  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.02.2015 12:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych