Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gracze ze swoich teamów są duchami.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Muka

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 11.02.2015 23:55

Gracze ze swoich teamów są duchami. przez 10 sekund jest taki plugin ? 


  • +
  • -
  • 0

#2 Fuzio

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 12.02.2015 00:02

http://amxx.pl/topic...e-przez-graczy/

semiclip_duration ustaw na 10 i powinno być przenikanie przez 10 sekund.


  • +
  • -
  • 0

#3 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:306
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 12.02.2015 01:17

mindtrek_antiblock_time "5" | Czas przenikania
mindtrek_antiblock
"1" | On/Off

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
 
#define PLUGIN_NAME            "Anti Blocker"
#define PLUGIN_VERSION        "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR        "No"
 
#define SC_TASKID            38800
 
new bool:g_antiblock = false
new pcv_antiblock
new pcv_antiblock_time
new g_duration[33]
 
public plugin_init ( )
{
    register_plugin ( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
    register_forward ( FM_StartFrame, "fm_startframe" )
    register_logevent ( "event_round_start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start" )
 
    pcv_antiblock = register_cvar ( "mindtrek_antiblock", "1" )
    pcv_antiblock_time = register_cvar ( "mindtrek_antiblock_time", "5" )
}
 
public fm_startframe ( )
{
    if ( !g_antiblock ) return FMRES_IGNORED
 
    static players[32], num, i, player
 
    get_players ( players, num, "ach" )
 
    for ( i = 0; i < num; i++ )
    {
        player = players[i]
 
        if ( is_semiclip ( player ) )
        {
            if ( is_solid ( player ) )
                set_notsolid ( player )
        }
        else
        {
            if ( !is_solid ( player ) )
                set_solid ( player )
        }
    }
 
    return FMRES_IGNORED
}
 
bool:is_semiclip ( id )
{
    static players[32], num, i, target, team
/*
    switch ( get_user_team ( id ) )
    {
        case 1:
            get_players ( players, num, "ach", "T" )
 
        case 2:
            get_players ( players, num, "ach", "CT" )
 
        default:
            return false
    }
*/
    static Float:player_origin[3], Float:player_origin_z[3]
    static Float:target_origin[3], Float:target_origin_z[3]
 
    pev ( id, pev_origin, player_origin )
 
    player_origin_z[2] = player_origin[2]
    player_origin[2] = 0.0
 
    get_players ( players, num, "ach" )
    team = get_user_team ( id )
 
    for ( i = 0; i < num; i++ )
    {
        target = players[i]
 
        if ( id == target || team != get_user_team ( target ) ) continue
 
        pev ( target, pev_origin, target_origin )
 
        target_origin_z[2] = target_origin[2]
        target_origin[2] = 0.0
 
        if ( ( vector_distance ( player_origin, target_origin ) < 60 && vector_distance ( player_origin_z, target_origin_z ) < 90 ) )
            return true
    }
 
    return false
}
 
bool:is_solid ( id )
{
    if ( pev ( id, pev_solid ) == SOLID_BBOX )
        return true
 
    return false
}
 
set_solid ( id )
{
    if ( is_user_alive ( id ) )
    {
        use_rendering ( id )
        set_pev ( id, pev_solid, SOLID_BBOX )
    }
}
 
set_notsolid ( id )
{
    if ( is_user_alive ( id ) )
    {
        use_rendering ( id, kRenderFxPulseSlow, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 200 )
        set_pev ( id, pev_solid, SOLID_NOT )
    }
}
 
stock use_rendering ( index, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 )
{
    set_pev ( index, pev_renderfx, fx )
 
    new Float:RenderColor[3]
 
    RenderColor[0] = float ( r )
    RenderColor[1] = float ( g )
    RenderColor[2] = float ( b )
 
    set_pev ( index, pev_rendercolor, RenderColor )
    set_pev ( index, pev_rendermode, render )
    set_pev ( index, pev_renderamt, float ( amount ) )
}
 
public event_round_start ( )
{
    if ( task_exists ( SC_TASKID ) )
        remove_task ( SC_TASKID )
 
    if ( get_pcvar_num ( pcv_antiblock ) )
        g_antiblock = true
 
    set_task ( get_pcvar_float ( pcv_antiblock_time ), "task_sc_end", SC_TASKID )
 
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public task_sc_end ( )
{
    g_antiblock = false
 
    static players[32], num, i, player
 
    get_players ( players, num, "ach" )
 
    for ( i = 0; i < num; i++ )
    {
        player = players[i]
 
        if ( !is_solid ( player ) )
        {
            g_duration[player] = 0
            set_task ( 0.2, "task_sc_wait", player )
        }
    }
 
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public task_sc_wait ( id )
{
    if ( task_exists ( id ) )
        remove_task ( id )
 
    if ( is_semiclip ( id ) )
    {
        if ( ++g_duration[id] > 20 )
            user_slap ( id, 0 )
 
        set_task ( 0.2, "task_sc_wait", id )
    }
 
    else
        set_solid ( id )
 
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_end ( )
{
    if ( task_exists ( SC_TASKID ) )
        remove_task ( SC_TASKID )
 
    g_antiblock = false
 
    for ( new i = 1; i < 33; i++ )
        if ( task_exists ( i ) )
            remove_task ( i )
 
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

92121813474871012949.png

 

 

 

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych