Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

friendly fire - wyłącza się


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 11.02.2015 18:33

cześć mam serwer na systemie windows wgrałem mod gg+dm miał być każdy na każdego niestety po wymuszeniu friendly fire 1 przez konsole działa ono jakieś minute a później dalej jest wyłączone. W czym leży problem? Może ktoś napisać plugin który to wymusi?


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 11.02.2015 18:45

Skoro gg + dm to może w cvarach masz cvar odpowiadający za "każdy na każdego"?


Wielkie Jol (11.02.2015 18:46):
Napisanie pluginu, który będzie wymuszał mp_friendly fire na 0 w takiej sytuacji jest zbędne, po prostu znajdź przyczynę tego - a myślę, że leży ona po stronie paczki gg+dm.

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 11.02.2015 22:26

Szukałem nie ma, samo ffa działa tylko po jakimś czasie coś wymusza inny cvar, myślałem, że plugin by wystarczył.


  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.02.2015 00:50

Jak masz na jajach akumulator to owszem możesz zażywać środki przeciwbólowe, ale rozsądniej odłączyć prąd. Tak samo tutaj, znajdź przyczynę, a nie walcz ze skutkami. Zrobisz plugin, który co jakiś czas wymusza, ale nadal pozostaną odcinki czasowe pomiędzy zmianą przez nieznane źródło, a ponowną zmianą przez Twój plugin, w których będzie wyłączony.


  • +
  • -
  • 2

#5 nanem

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:internet
Offline

Napisano 12.02.2015 08:29

Paczka twojego autorstwa czy pobrana z neta? Jeżeli to drugie to daj linka a powiem Ci co zmienić żeby działało.

 


  • +
  • -
  • 1

#6 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 12.02.2015 08:36

paczka "GunGame+DeadMatch by Killaz" 

Wiem, że lepiej zlikwidować problem i chyba to zrobiłem ustawiłem 

 
gg_ff_auto 0
 
Niby wszystko działa ale teraz zabicie kogoś z teamu nie dodaje fragów w gungame (w tabeli wyników są dodawane).

  • +
  • -
  • 0

#7 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 12.02.2015 09:41

Właściwie działa już wszystko z takim wyjątkiem, że zabicie gracza z teamu nie zwiększa levelu gungame :/.

 

ps wie ktoś jak wyłączyć respawn w csdm?


Użytkownik GrYFFFF edytował ten post 12.02.2015 09:55

  • +
  • -
  • 0

#8 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.02.2015 10:59


ps wie ktoś jak wyłączyć respawn w csdm?

wyłączyć csdm? O ile wiem to nic innego on nie robi.


  • +
  • -
  • 1

#9 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 12.02.2015 11:09

daje do wyboru jeszcze bronie kiedy gg jest wyłączone, nie widzę możliwości zrobienia modu gungame kazdy na kazdego :/


  • +
  • -
  • 0

#10 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.02.2015 15:05

Aby zabicie swojego dawało taki skutek jak zabicie przeciwnika znajdź w sma taki fragment: (jest on w funkcji event_deathmsg() fragment będzie lekko poniżej 1100 linijki)

// team kill
	if(get_user_team(killer) == get_user_team(victim))
	{
		new penalty = get_pcvar_num(gg_tk_penalty);

		if(penalty > 0)
		{
			new name[32];
			get_user_name(killer,name,31);

			if(score[killer] - penalty < 0)
				gungame_print(0,killer,"%L",LANG_PLAYER_C,"TK_LEVEL_DOWN",name,(level[killer] > 1) ? level[killer]-1 : level[killer]);
			else
				gungame_print(0,killer,"%L",LANG_PLAYER_C,"TK_SCORE_DOWN",name,penalty);

			change_score(killer,-penalty);
		}

		return;
	}

i zakomentuj go tzn przed wstaw /* a na końcu */

czyli wyjściowo ma być tak:

// team kill
/*            <--------------------------TUTAJ!!!
	if(get_user_team(killer) == get_user_team(victim))
	{
		new penalty = get_pcvar_num(gg_tk_penalty);

		if(penalty > 0)
		{
			new name[32];
			get_user_name(killer,name,31);

			if(score[killer] - penalty < 0)
				gungame_print(0,killer,"%L",LANG_PLAYER_C,"TK_LEVEL_DOWN",name,(level[killer] > 1) ? level[killer]-1 : level[killer]);
			else
				gungame_print(0,killer,"%L",LANG_PLAYER_C,"TK_SCORE_DOWN",name,penalty);

			change_score(killer,-penalty);
		}

		return;
	}
//--------------------------I TUTAJ, LINIJKĘ NIŻEJ!!!
*/

Skompiluj, wgraj i zobacz czy śmiga.

 

 

Albo daj swoje sma to Ci to zrobię.


Użytkownik grankee edytował ten post 12.02.2015 15:08

  • +
  • -
  • 1

#11 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 12.02.2015 17:57

Dzięki działa wszystko, to już nie dotyczy tematu ale może wie ktoś dlaczego następny level broni dostaje dopiero jak mnie zabiją?


GwynBleidD (13.02.2015 00:06):
później ktoś z takim samym problemem nie będzie mógł znaleźć odpowiedzi bo skąd się domyśli, że odpowiedź jest w temacie o friendly fire?

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych