cześć mam serwer na systemie windows wgrałem mod gg+dm miał być każdy na każdego niestety po wymuszeniu friendly fire 1 przez konsole działa ono jakieś minute a później dalej jest wyłączone. W czym leży problem? Może ktoś napisać plugin który to wymusi?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
friendly fire - wyłącza się
#1
Napisano 11.02.2015 18:33
#2
Napisano 11.02.2015 18:45
Skoro gg + dm to może w cvarach masz cvar odpowiadający za "każdy na każdego"?
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#3
Napisano 11.02.2015 22:26
Szukałem nie ma, samo ffa działa tylko po jakimś czasie coś wymusza inny cvar, myślałem, że plugin by wystarczył.
#4
Napisano 12.02.2015 00:50
Jak masz na jajach akumulator to owszem możesz zażywać środki przeciwbólowe, ale rozsądniej odłączyć prąd. Tak samo tutaj, znajdź przyczynę, a nie walcz ze skutkami. Zrobisz plugin, który co jakiś czas wymusza, ale nadal pozostaną odcinki czasowe pomiędzy zmianą przez nieznane źródło, a ponowną zmianą przez Twój plugin, w których będzie wyłączony.
#5
Napisano 12.02.2015 08:29
Paczka twojego autorstwa czy pobrana z neta? Jeżeli to drugie to daj linka a powiem Ci co zmienić żeby działało.
#6
Napisano 12.02.2015 08:36
paczka "GunGame+DeadMatch by Killaz"
Wiem, że lepiej zlikwidować problem i chyba to zrobiłem ustawiłem
#7
Napisano 12.02.2015 09:41
Właściwie działa już wszystko z takim wyjątkiem, że zabicie gracza z teamu nie zwiększa levelu gungame .
ps wie ktoś jak wyłączyć respawn w csdm?
Użytkownik GrYFFFF edytował ten post 12.02.2015 09:55
#8
Napisano 12.02.2015 10:59
ps wie ktoś jak wyłączyć respawn w csdm?
wyłączyć csdm? O ile wiem to nic innego on nie robi.
#9
Napisano 12.02.2015 11:09
daje do wyboru jeszcze bronie kiedy gg jest wyłączone, nie widzę możliwości zrobienia modu gungame kazdy na kazdego
#10
Napisano 12.02.2015 15:05
Aby zabicie swojego dawało taki skutek jak zabicie przeciwnika znajdź w sma taki fragment: (jest on w funkcji event_deathmsg() fragment będzie lekko poniżej 1100 linijki)
// team kill if(get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) { new penalty = get_pcvar_num(gg_tk_penalty); if(penalty > 0) { new name[32]; get_user_name(killer,name,31); if(score[killer] - penalty < 0) gungame_print(0,killer,"%L",LANG_PLAYER_C,"TK_LEVEL_DOWN",name,(level[killer] > 1) ? level[killer]-1 : level[killer]); else gungame_print(0,killer,"%L",LANG_PLAYER_C,"TK_SCORE_DOWN",name,penalty); change_score(killer,-penalty); } return; }
i zakomentuj go tzn przed wstaw /* a na końcu */
czyli wyjściowo ma być tak:
// team kill /* <--------------------------TUTAJ!!! if(get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) { new penalty = get_pcvar_num(gg_tk_penalty); if(penalty > 0) { new name[32]; get_user_name(killer,name,31); if(score[killer] - penalty < 0) gungame_print(0,killer,"%L",LANG_PLAYER_C,"TK_LEVEL_DOWN",name,(level[killer] > 1) ? level[killer]-1 : level[killer]); else gungame_print(0,killer,"%L",LANG_PLAYER_C,"TK_SCORE_DOWN",name,penalty); change_score(killer,-penalty); } return; } //--------------------------I TUTAJ, LINIJKĘ NIŻEJ!!! */
Skompiluj, wgraj i zobacz czy śmiga.
Albo daj swoje sma to Ci to zrobię.
Użytkownik grankee edytował ten post 12.02.2015 15:08
#11
Napisano 12.02.2015 17:57
Dzięki działa wszystko, to już nie dotyczy tematu ale może wie ktoś dlaczego następny level broni dostaje dopiero jak mnie zabiją?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych