Dalej wyświetla się podwójnie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej
Najlepsza odpowiedź FejmZPolski , 01.03.2015 12:26
Mysle, ze chcesz zablokowac wiadomosc na 5 sekund, bo tyle trwa czas pokazywania wiadomosci o awansie, mozesz to zrobic za pomocą pobrania czasu, dla danego gracza a potem sprawdzenia, proszę:
ew awansowal[33]
public client_connect(id) {
awansowal[id] = 0
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie + madrosc_gracza[id]*2;
new cod_hs = get_pcvar_num(cod_cvar);
if(get_gametime() >= float(awansowal[attacker]+5)) {
if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
{
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cod_hs);
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
}
else
{
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
}
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}
if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}
if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
}
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
awansowal[id] = floatround(get_gametime())
}
ZapiszDane(id);
}
Od razu mowie, ze nie mam calego kodu, tak wiec nawet nie moglem skompilowac, i zobaczyzc czy dziala ![]()
#41
Napisano 12.02.2015 15:31
#42
Napisano 12.02.2015 15:39
Podmeiń funkcje smiercgraczapost na to i powiedz czy działa (ta funkcja była przerabiana "młotkiem", jak będzie działać to musisz ją sobie ładnie przepisać):
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new headexp;
new bool:info;
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
new cod_hs = get_pcvar_num(cod_cvar);
if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
{
headexp = cod_hs
info = true;
}
}
doswiadczenie_gracza[attacker] += headexp + nowe_doswiadczenie + madrosc_gracza[id]*2;
if(!is_user_connected(id))
return;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}
if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}
if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
}
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}else if(info){
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
}else{
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
}
ZapiszDane(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik plx211 edytował ten post 12.02.2015 15:52
#43
Napisano 12.02.2015 19:31
#44
Napisano 12.02.2015 20:42
W sprawdzpoziom mam 2 błędy
w tej linijce i następnej gdzie jest zakończenie publica
ZapiszDane(id);
QTM_CodMod.sma(588) : warning 225: unreachable code QTM_CodMod.sma(589) : warning 209: function "SprawdzPoziom" should return a value
#45
Napisano 12.02.2015 20:54
to nie błędy a ostrzeżenie, moje działa?
#46
Napisano 12.02.2015 20:55
Niestety nie, chciałem teraz sprawdzić TibacKa, ale takie coś mi wyskakuje
#47
Napisano 12.02.2015 21:13
Jak to nie styknie to ja odpadam
#48
Napisano 12.02.2015 21:44
Niestety, ale dalej nie działa prawidłowo
#49
Napisano 12.02.2015 21:54
#50
Napisano 20.02.2015 17:01
Próbowałem tak, ale dalej się wyświetla :
public SmiercGraczaPost(id, attacker)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo)
new cod_hs = 350
doswiadczenie_gracza[attacker] += cod_hs
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
{
if(!bBlokuj[attacker])
{
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.44, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
}
}
else
{
if(!bBlokuj[attacker])
{
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.46, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
}
}
ZapiszDane(attacker);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
SprawdzPoziom(id)
{
new limit_poziomu = sizeof doswiadczenie_poziomu-1;
new bool:zdobyl_poziom = false
new bool:stracil_poziom = false;
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]
zdobyl_poziom = true;
}
while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}
if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}
if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
}
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
bBlokuj[id] = true
set_task(0.4, "unlockMsg", id)
}
ZapiszDane(id);
}
public unlockMsg(id)
{
bBlokuj[id] = false
}
#51
Napisano 22.02.2015 12:34
if(!zdobyl_poziom){
if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
{
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cod_hs);
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
}
else
{
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
}
}
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#52
Napisano 22.02.2015 13:28
@up
No fantastyczny pomysł...
Tyle, że to jest w innych funckjach.
Po testach doszedłem do wniosku, że sprawdzanie poziomu w ObrazeniaPost i WygranaRunda mają znaczenie.
Zrobiłem mu wersje, która podczas awansu blokuje ustawia zmienną na true i odpowiedni warunek w SmierGracza. Po 0.4s odblokowuje, ale nadal to nie działa!
#53
Napisano 22.02.2015 15:27
Teraz ciągle się wyświetla napis Awansowałeś
#54
Napisano 22.02.2015 19:09
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#55
Napisano 22.02.2015 19:12
Podajesz ten sam kod co ja podawałem, najpierw przeczytaj temat.
#56
Napisano 23.02.2015 00:31
Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje ? ![]()
#57
Napisano 01.03.2015 12:26 Najlepsza odpowiedź
Mysle, ze chcesz zablokowac wiadomosc na 5 sekund, bo tyle trwa czas pokazywania wiadomosci o awansie, mozesz to zrobic za pomocą pobrania czasu, dla danego gracza a potem sprawdzenia, proszę:
ew awansowal[33]
public client_connect(id) {
awansowal[id] = 0
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie + madrosc_gracza[id]*2;
new cod_hs = get_pcvar_num(cod_cvar);
if(get_gametime() >= float(awansowal[attacker]+5)) {
if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
{
cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cod_hs);
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
}
else
{
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
}
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}
if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}
if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
}
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
awansowal[id] = floatround(get_gametime())
}
ZapiszDane(id);
}
Od razu mowie, ze nie mam calego kodu, tak wiec nawet nie moglem skompilowac, i zobaczyzc czy dziala ![]()
Użytkownik FejmZPolski edytował ten post 01.03.2015 12:29
#58
Napisano 01.03.2015 14:50
Nie działa, raz nic się nie wyświetliło, czasami wyświetla się sam awansowałeś i częściej wyświetla się XP i Awansowales
#59
Napisano 01.03.2015 15:10
Coś mi świta, że źle testujesz ![]()
Bo wg mnie to nie ma prawa nie dzilac
#60
Napisano 01.03.2015 15:29
Testuje prawidłowo jak każdą jedną rzecz -.-
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













