Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej


Najlepsza odpowiedź FejmZPolski , 01.03.2015 12:26

Mysle, ze chcesz zablokowac wiadomosc na 5 sekund, bo tyle trwa czas pokazywania wiadomosci o awansie, mozesz to zrobic za pomocą pobrania czasu, dla danego gracza a potem sprawdzenia, proszę:

ew awansowal[33]
public client_connect(id) {
    awansowal[id] = 0
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{    
    if(!is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
    {
        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
        
        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
        
        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
            
        nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
        
        if(!perk_gracza[attacker])
            
        UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
        
        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie + madrosc_gracza[id]*2;
        
        new cod_hs = get_pcvar_num(cod_cvar);
        if(get_gametime() >= float(awansowal[attacker]+5)) {
            if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
            {
                cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cod_hs);
                set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
                show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
            }
            else
            {
                set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
                
                show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
            }
        }
    }
    
    
    SprawdzPoziom(attacker);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{    
    if(!is_user_connected(id))
        return;
    
    new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
    
    new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
    
    while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
    {
        poziom_gracza[id]++;
        punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
        zdobyl_poziom = true;
    }
    
    while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
    {
        poziom_gracza[id]--;
        stracil_poziom = true;
    }
    
    if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
    {
        poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
        ResetujPunkty(id);
    }
    
    if(stracil_poziom)
    {
        ResetujPunkty(id);
        set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
        show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
    }
    else if(zdobyl_poziom)
    {
        punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
        set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
        show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
        awansowal[id] = floatround(get_gametime())
    }
    
    
    ZapiszDane(id);
}

Od razu mowie, ze nie mam calego kodu, tak wiec nawet nie moglem skompilowac,   i zobaczyzc czy dziala ;P

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#41 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 12.02.2015 15:31

Dalej wyświetla się podwójnie 


  • +
  • -
  • 0

#42 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2015 15:39

Podmeiń funkcje smiercgraczapost na to i powiedz czy działa (ta funkcja była przerabiana "młotkiem", jak będzie działać to musisz ją sobie ładnie przepisać):

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new headexp;
		
		new bool:info;
		
		new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			
		nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
		
		if(!perk_gracza[attacker])
			
		UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		
		
		
		new cod_hs = get_pcvar_num(cod_cvar);
		
		if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
		{
			headexp = cod_hs
			info = true;
		}

	}
	
	doswiadczenie_gracza[attacker] += headexp + nowe_doswiadczenie + madrosc_gracza[id]*2;
	
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	
	new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
		zdobyl_poziom = true;
	}
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
	{
		poziom_gracza[id]--;
		stracil_poziom = true;
	}
	
	if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
		ResetujPunkty(id);
	}
	
	if(stracil_poziom)
	{
		ResetujPunkty(id);
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
	}
	else if(zdobyl_poziom)
	{
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
	}else if(info){
			set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
			show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
	}else{
			set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
			show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
	}
	
	
	ZapiszDane(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik plx211 edytował ten post 12.02.2015 15:52

  • +
  • -
  • 1

#43 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.02.2015 19:31

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#44 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 12.02.2015 20:42

W sprawdzpoziom mam 2 błędy

 

w tej linijce i następnej gdzie jest zakończenie publica

	ZapiszDane(id);
QTM_CodMod.sma(588) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(589) : warning 209: function "SprawdzPoziom" should return a value

  • +
  • -
  • 0

#45 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2015 20:54

to nie błędy a ostrzeżenie, moje działa?


  • +
  • -
  • 1

#46 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 12.02.2015 20:55

Niestety nie, chciałem teraz sprawdzić TibacKa, ale takie coś mi wyskakuje


  • +
  • -
  • 0

#47 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.02.2015 21:13

Zapisz dane daj przed return,


Jak to nie styknie to ja odpadam
  • +
  • -
  • 1

#48 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 12.02.2015 21:44

Niestety, ale dalej nie działa prawidłowo


  • +
  • -
  • 0

#49 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2015 21:54

Bardzo ważne pytanie, jak testujesz czy działa (na ile masz ustawiony exp, exp na lvl itp.)?
  • +
  • -
  • 0

#50 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 20.02.2015 17:01

Próbowałem tak, ale dalej się wyświetla :

public SmiercGraczaPost(id, attacker)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo)
		
		new cod_hs = 350
		doswiadczenie_gracza[attacker] += cod_hs
		
		if(!perk_gracza[attacker])
			UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		
		if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
		{
			if(!bBlokuj[attacker])
			{
				set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.44, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
				show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
			}
		}
		else
		{
			if(!bBlokuj[attacker])
			{
				set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.46, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
				show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
			}
		}
		
		ZapiszDane(attacker);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

SprawdzPoziom(id)
{	
	new limit_poziomu = sizeof doswiadczenie_poziomu-1;

	new bool:zdobyl_poziom = false
	new bool:stracil_poziom = false;
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]
		zdobyl_poziom = true;
	}
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
	{
		poziom_gracza[id]--;
		stracil_poziom = true;
	}
	
	if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
		ResetujPunkty(id);
	}
	
	if(stracil_poziom)
	{
		ResetujPunkty(id);
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
	}
	else if(zdobyl_poziom)
	{
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
		
		bBlokuj[id] = true
		set_task(0.4, "unlockMsg", id)
	}
	
        ZapiszDane(id);
}

public unlockMsg(id)
{
      bBlokuj[id] = false
}

  • +
  • -
  • -1

#51 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 22.02.2015 12:34

Spoiler

 

       
if(!zdobyl_poziom){
 if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
        {
            cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cod_hs);
            set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
            show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
        }
        else
        {
            set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
            
            show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
        }
}

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#52 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.02.2015 13:28

@up

 

No fantastyczny pomysł...

 

Tyle, że to jest w innych funckjach.

 

 

Po testach doszedłem do wniosku, że sprawdzanie poziomu w ObrazeniaPost i WygranaRunda mają znaczenie.

Zrobiłem mu wersje, która podczas awansu blokuje ustawia zmienną na true i odpowiedni warunek w SmierGracza. Po 0.4s odblokowuje, ale nadal to nie działa!


  • +
  • -
  • 0

#53 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 22.02.2015 15:27

Teraz ciągle się wyświetla napis Awansowałeś 


  • +
  • -
  • 0

#54 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 22.02.2015 19:09

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#55 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.02.2015 19:12

@up


Podajesz ten sam kod co ja podawałem, najpierw przeczytaj temat.
  • +
  • -
  • 0

#56 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 23.02.2015 00:31

Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje ?  :(


  • +
  • -
  • 0

#57 FejmZPolski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:59
  • Imię:Brak
Offline

Napisano 01.03.2015 12:26   Najlepsza odpowiedź

Mysle, ze chcesz zablokowac wiadomosc na 5 sekund, bo tyle trwa czas pokazywania wiadomosci o awansie, mozesz to zrobic za pomocą pobrania czasu, dla danego gracza a potem sprawdzenia, proszę:

ew awansowal[33]
public client_connect(id) {
    awansowal[id] = 0
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{    
    if(!is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
    {
        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
        
        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
        
        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
            
        nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
        
        if(!perk_gracza[attacker])
            
        UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
        
        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie + madrosc_gracza[id]*2;
        
        new cod_hs = get_pcvar_num(cod_cvar);
        if(get_gametime() >= float(awansowal[attacker]+5)) {
            if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
            {
                cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cod_hs);
                set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
                show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
            }
            else
            {
                set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
                
                show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
            }
        }
    }
    
    
    SprawdzPoziom(attacker);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{    
    if(!is_user_connected(id))
        return;
    
    new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
    
    new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
    
    while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
    {
        poziom_gracza[id]++;
        punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
        zdobyl_poziom = true;
    }
    
    while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
    {
        poziom_gracza[id]--;
        stracil_poziom = true;
    }
    
    if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
    {
        poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
        ResetujPunkty(id);
    }
    
    if(stracil_poziom)
    {
        ResetujPunkty(id);
        set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
        show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
    }
    else if(zdobyl_poziom)
    {
        punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
        set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
        show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
        awansowal[id] = floatround(get_gametime())
    }
    
    
    ZapiszDane(id);
}

Od razu mowie, ze nie mam calego kodu, tak wiec nawet nie moglem skompilowac,   i zobaczyzc czy dziala ;P


Użytkownik FejmZPolski edytował ten post 01.03.2015 12:29

Droga hierarchio, chciałem pomóc. !

#58 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.03.2015 14:50

Nie działa, raz nic się nie wyświetliło, czasami wyświetla się sam awansowałeś i częściej wyświetla się XP i Awansowales


  • +
  • -
  • 0

#59 FejmZPolski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:59
  • Imię:Brak
Offline

Napisano 01.03.2015 15:10

Coś mi świta, że źle testujesz :P

Bo wg mnie to nie ma prawa nie dzilac

 


Droga hierarchio, chciałem pomóc. !

#60 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.03.2015 15:29

Testuje prawidłowo jak każdą jedną rzecz -.-


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych