Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ent podążający za celownikiem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.02.2015 18:58

Witam,

 

Mam oto taki public

public cod_class_skill_used(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {    
        new origin[3]
        
        new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
        new velocity[3]
        get_user_origin(id, origin, 1)
        new Float: minBound[3] = {-50.0, -50.0, 0.0}  //sets the minimum bound of entity
        new Float: maxBound[3] = {50.0, 50.0, 0.0}    //sets the maximum bound of entity
        IVecFVec(origin, Origin)
        
        new Float:viewing_angles[3]
        new distance_from_user = 70
        entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, viewing_angles)
        Origin[0] += floatcos(viewing_angles[1], degrees) * distance_from_user
        Origin[1] += floatsin(viewing_angles[1], degrees) * distance_from_user
        Origin[2] += floatsin(-viewing_angles[0], degrees) * distance_from_user
        
        new Ent = create_entity("info_target");
        
        entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "disk");
        entity_set_model(Ent, "models/weedcs_cod/kosmita_dysk.mdl")
        
        velocity_by_aim(id, 700, Velocity)
        FVecIVec(Velocity, velocity) //converts a floating vector to an integer vector
        
        vAngle[0] *= -1.0;
        
        entity_set_origin(Ent, Origin);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity, Velocity)
        entity_set_size(Ent, minBound, maxBound);
        entity_set_int(Ent,EV_INT_movetype, MOVETYPE_NOCLIP)
        entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER)
        entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
        
        emit_sound(Ent, CHAN_VOICE, "weedcs_cod/kosmita.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
        
        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
        write_byte(22)       //TE_BEAMFOLLOW
        write_short(Ent)  //The entity to attach the sprite to
        write_short(flash)  //sprite's model
        write_byte(5)   //life in 0.1 seconds
        write_byte(50)   //width of sprite
        write_byte(255)  //red
        write_byte(0)    //green
        write_byte(255)  //blue
        write_byte(255)  //brightness
        message_end()
    }    
    return;
}

Chciałbym aby Ent który jest tworzony, poruszał się tam gdzie celuje celownik a nie po linii prostej. Jakieś sugestie?

 

P.S Dodam że kod zaciągnięty z SuperHero Mod, postać Frieza (sma w załączniku)

Załączone pliki


Użytkownik oeN. edytował ten post 09.02.2015 19:11

  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.02.2015 18:08


Chciałbym aby Ent który jest tworzony, poruszał się tam gdzie celuje celownik a nie po linii prostej. Jakieś sugestie?

To znaczy ma na bieżąco zmieniać pozycje na tą gdzie patrzysz? W stałej odległości od Ciebie czy przy ścianie? Rozwiń myśl.


  • +
  • -
  • 0

#3 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 12.02.2015 09:58

Ma to być "pocisk" sterowany naszymi ruchami. Jeśli patrzymy prosto, to byt leci prosto. Jeśli popatrzymy w prawo, to byt skręci w prawo, teoretycznie ma leciec w punkt na który patrzymy.


  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.02.2015 11:00

Coś jak broń przeciwlotnicza w hl2?

Przyznam, że sam miałbym trochę zabawy, żeby to stworzyć, to nie jest takie 5 minut :P


Użytkownik grankee edytował ten post 12.02.2015 11:01

  • +
  • -
  • 0

#5 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2015 12:01

tworzenie enta

pobieranie gdzie patrzy gracz 

zmiana wektorów 

 

ah ta matematyka ;x


  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.02.2015 12:35

W pluginie fajerwerki jest takie cos
  • +
  • -
  • 0

#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.02.2015 15:12

Tak tylko teraz zrób to żeby sensownie działało. W hl2 mapy są dużo większe i mają dużo otwartej przestrzeni więc kieruje się nią w miarę przyzwoicie, natomiast średnio sobie wyobrażam sensowne sterownie tym na duście albo prodigy  :lol:


  • +
  • -
  • 0

#8 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.02.2015 15:22

@grankee, w HL1 rakietnica działa tak samo :)


psilocybe (12.02.2015 15:25):
Zbadaj kod tego pluginu: https://forums.allie...9&postcount=165

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#9 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 12.02.2015 16:30

W .sma które podałem jest kod który za to odpowiada, niestety nie jestem w stanie go przerobić by tak działał pod Coda.

Tutaj https://forums.allie...ead.php?t=62541też jest kod który odpowiada za takiego działania.


  • +
  • -
  • 0

#10 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 18.02.2015 11:59

masz mnóstwo klas tego typu, wiekszosc postaci z DragonBalla w SHM posiada to nakierowanie, np Super Saiyan Gohan i chyba 2 i 3 Saiyan Goku, przypatrz się co się w kodach powtarza. Pobierasz Podpowiedz : wektory.
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych