/* To gdzies tam w kodzie jest .. */
enum Bronie {
AK47, M4A1,
DEAGLE, KNIFE
}
new Glos[Bronie]
/* ============================ */
public Menu(id){
new Menu = menu_create("Jakies tam menu", "Menu_Wykonaj")
menu_additem(Menu, "AK47")
menu_additem(Menu, "M4A1")
menu_additem(Menu, "DEAGLE")
menu_additem(Menu, "KNIFE")
menu_display(id, Menu)
}
public Menu_Wykonaj(id, Menu, item){
if(item == MENU_EXIT || !is_user_connected(id))
return;
switch(item){
case 0:{
Glos[AK47]++
}
case 1:{
Glos[M4A1]++
}
case 2:{
Glos[DEAGLE]++
}
case 3:{
Glos[KNIFE]++
}
}
}
Prowizorycznie to zrobiłem, mam troche inaczej, jest sprawdzanie czy graczy wybrał opcje itpNo i teraz najważniejsze "rezultat po jakimś tam czasie"
Nie mam tutaj pomysłu ..
public Rezultat(){
if(Glos[AK47] > Glos[M4A1] && Glos[AK47] > Glos[DEAGLE] && Glos[AK47] > Glos[KNIFE]){
} else if(Glos[M4A1] > Glos[AK47] && Glos[M4A1] > Glos[DEAGLE] && Glos[M4A1] > Glos[KNIFE]){
} else if()
itd.
}
Pisanie w taki sposob, raczej sensu nie ma, pytanie moje brzmi jak można to skrócić ?
Użytkownik Petpat edytował ten post 05.02.2015 16:31


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty










