Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Cod Nowy]Klasa odblokowana po wpisaniu hasła

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 04.02.2015 15:55

Witam.

 

Chciałbym was spytać czy jest możliwość o zrobienie takiej klasy który by się odblokowywała po wpisaniu danego hasła (np. że klikasz w nią i pokazuje się napisz hasło i Gostek wpisuje tam hasło i odblokowuje mu się dana klasa)

 

 

Jakby można było to proszę podać jakiś przykładowy kod.


Użytkownik Alelluja edytował ten post 04.02.2015 15:57

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.02.2015 16:03

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXX > Pytania

do

Mody > Call of Duty Mod > Pytania
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.02.2015 16:53

Alelluja, mam pytanie, "hasło" do tej klasy ma działać na zasadzie ,że każdy ma przypisane np inne hasło ? Czy ... Każdy takie samo ?

Wracając, czy jest taka możliwość, jasne ,że jest ..

Użytkownik Petpat edytował ten post 04.02.2015 16:53

  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.02.2015 16:53

W klasie tworzysz tablicę z hasłem. Potem pobierasz wpisane hasło przez messagemode i porownujesz stringi
  • +
  • -
  • 0

#5 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.02.2015 18:00

A nie lepiej zrobić klasę imienną?
  • +
  • -
  • 0

#6 Alelluja

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 04.02.2015 18:13

Alelluja, mam pytanie, "hasło" do tej klasy ma działać na zasadzie ,że każdy ma przypisane np inne hasło ? Czy ... Każdy takie samo ?

Wracając, czy jest taka możliwość, jasne ,że jest .

Każda ma inne hasło

 

A nie lepiej zrobić klasę imienną?

Czyli ? :D

 

W klasie tworzysz tablicę z hasłem. Potem pobierasz wpisane hasło przez messagemode i porownujesz stringi

Nie wiem o co chodzi pokaż to na przykładzie kodu :/


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#7 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.02.2015 18:32

#include <amxmodx>

new PLINF[] = {
	"Test",
	"1.0",
	"Petpat"
}

public plugin_init(){
	register_plugin(PLINF[0], PLINF[1], PLINF[2])
	
	register_clcmd("say", "sprawdz")
	register_clcmd("say_team", "sprawdz")
}


public sprawdz(id){
	new Argument[256],
	PoprawneHaslo[] = "jakieshaslo"
	read_args(Argument, charsmax(Argument))
	remove_quotes(Argument)
	
	
	if(equal(Argument, "/haslo", 6)){
		replace(Argument, charsmax(Argument), "/haslo ", "")
		if(equal(PoprawneHaslo, Argument)){
			client_print(id, 3, "Haslo poprawne")
		}
	}
}
Wpisujesz na say'u /haslo jakieshaslo

W rezultacie otrzymujesz wiadomosc Haslo poprawne, taki przyklad starczy ? :)

Użytkownik Petpat edytował ten post 04.02.2015 18:34

  • +
  • -
  • 1

#8 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.02.2015 19:14

Czyli sposób goliatha że typko osoba z taką nazwą może ją używać.
  • +
  • -
  • 1

#9 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.02.2015 19:27

Czyli sposób goliatha że typko osoba z taką nazwą może ją używać.

KarlikAśki, jesteś teraz w błędzie, tylko osoba która wpisze poprawnie frazę która jest umieszczona jest w tablicy, zwróci nam wiadomość Hasło poprawne.

Jak widzisz ja tutaj nie porównywałem nicku...
  • +
  • -
  • 1

#10 Alelluja

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 04.02.2015 19:42

#include <amxmodx>

new PLINF[] = {
	"Test",
	"1.0",
	"Petpat"
}

public plugin_init(){
	register_plugin(PLINF[0], PLINF[1], PLINF[2])
	
	register_clcmd("say", "sprawdz")
	register_clcmd("say_team", "sprawdz")
}


public sprawdz(id){
	new Argument[256],
	PoprawneHaslo[] = "jakieshaslo"
	read_args(Argument, charsmax(Argument))
	remove_quotes(Argument)
	
	
	if(equal(Argument, "/haslo", 6)){
		replace(Argument, charsmax(Argument), "/haslo ", "")
		if(equal(PoprawneHaslo, Argument)){
			client_print(id, 3, "Haslo poprawne")
		}
	}
}
Wpisujesz na say'u /haslo jakieshaslo

W rezultacie otrzymujesz wiadomosc Haslo poprawne, taki przyklad starczy ? :)

 

 

Jakby można było to jak zrobić żeby to sie w "hud" pokazywało i trzeba by było wpisać hasło ? tak koło radaru ?

 

Aha i ten kod trzeba by było dodać do Sma Klasy tak ?


Użytkownik Alelluja edytował ten post 04.02.2015 19:47

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#11 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.02.2015 19:49

Alelluja ...

Chciałeś przykład, mógłbyś trochę sie wysilic i wstawić tutaj coś co już zrobiłeś, my byśmy Tobie pomogli, w poprawieniu błędów itp.

Ale dobra nie odbiegając od tematu, Gdzie to hasło chcesz wpisywać ? Koło radaru ? Chodzi Ci aby haslo wpisywało się w górnym lewym rogu ?>
  • +
  • -
  • 2

#12 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.02.2015 19:50

Petpat ja nie pisałem do cb tylko do alleluii by użył metody na nick i hasło nie potrzebne.
  • +
  • -
  • 1

#13 Alelluja

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 04.02.2015 20:03

Alelluja ...

Chciałeś przykład, mógłbyś trochę sie wysilic i wstawić tutaj coś co już zrobiłeś, my byśmy Tobie pomogli, w poprawieniu błędów itp.

Ale dobra nie odbiegając od tematu, Gdzie to hasło chcesz wpisywać ? Koło radaru ? Chodzi Ci aby haslo wpisywało się w górnym lewym rogu ?>

 

Petpat tak o to mi chodzi. Ja się wysilam ale nic mi nie przychodzi do głowy i dlatego nie wiem jak to zrobić


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#14 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.02.2015 20:15

Obczaj takie coś jak "messagemode"
  • +
  • -
  • 2

#15 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.02.2015 20:42

#include <amxmodx>

new PLINF[] = {
	"Test",
	"1.0",
	"Petpat"
}, SyncObj

public plugin_init(){
	register_plugin(PLINF[0], PLINF[1], PLINF[2])
	
	register_clcmd("Wprowadz_Haslo", "sprawdz")
	register_clcmd("say /menu", "Menu")
	
	SyncObj = CreateHudSyncObj()
}

public Menu(id){
	new Menu = menu_create("Test", "Test")
	menu_additem(Menu, "Jakas opcja")
	
	menu_display(id, Menu)
}

public Test(id, Menu, item){
	if(item == MENU_EXIT)
		return;
		
	switch(item){
		case 0: client_cmd(id, "messagemode Wprowadz_Haslo")
	}
}

public sprawdz(id){
	new Argument[256],
	PoprawneHaslo[] = "jakieshaslo"
	read_args(Argument, charsmax(Argument))
	remove_quotes(Argument)
	
	
	if(equal(PoprawneHaslo, Argument)){
		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.26, 0, 1.0, 2.0)
		ShowSyncHudMsg(id, SyncObj, "Haslo poprawne !! : )")
		client_print(id, 3, "Haslo poprawne")
	} else {
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.26, 0, 1.0, 2.0)
		ShowSyncHudMsg(id, SyncObj, "Niestety wprowadzone przez Ciebie haslo nie jest poprawne ..")
		client_print(id, 3, "Haslo nie jest poprawne ..")
	}
}
Taki przykład starczy ??

Dodam jeszcze ,że jeżeli chcesz dodać to do klasy ..
To w cod_class_enabled
dodaj

client_cmd(id, "messagemode Wprowadz_Haslo")

Użytkownik Petpat edytował ten post 04.02.2015 20:44

  • +
  • -
  • 1

#16 Alelluja

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 04.02.2015 20:55

Dzięki !

 

Tylko mam jeszcze jeden problem z tym jak wpisze złe hasło to i tak mi wchodzi na tą klasę :/


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#17 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.02.2015 21:04

Zmienną bool sobie zrób. Jak będzie się hasło zgadzało - True. Sprawdzaj w cod class enabled ifem
  • +
  • -
  • 1

#18 Alelluja

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 05.02.2015 09:38

Mam takie coś ale mam errory :/ i nie wiem jak to zrobić wziąłem kod z klasy od lvl

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Alelluja";
new const opis[]    = "Ma wszystkie granaty i AWP+M4A1+AK47";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 1000;
new const kondycja  = 1000;
new const inteligencja = 1000;
new const wytrzymalosc = 1000;

new PLINF[] =
{
    "Haslo",
    "1.0",
    "Petpat"
}, SyncObj

new ma_klase[33];
new PoprawneHaslo[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLINF[0], PLINF[1], PLINF[2])
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_clcmd("Wprowadz_Haslo", "sprawdz")
    
    SyncObj = CreateHudSyncObj()
}

public cod_class_enabled(id)
{
         new PoprawneHaslo[33] = "jakieshaslo";
         if(PoprawneHaslo[33] < dostepna)
    {
        client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od hasla.", nazwa)
        return COD_STOP;
    }
    
    client_print(id, print_chat, "Wybrales klase %s", nazwa)
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    client_cmd(id, "messagemode Wprowadz_Haslo")
    
    ma_klase[id] = true;
    return PLUGIN_CONTINUE;
    
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public sprawdz(id)
{
    new Argument[256],
    PoprawneHaslo[] = "jakieshaslo"
    read_args(Argument, charsmax(Argument))
    remove_quotes(Argument)
    
    
    if(equal(PoprawneHaslo, Argument))
    {
        set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.26, 0, 1.0, 2.0)
        ShowSyncHudMsg(id, SyncObj, "Haslo poprawne !! : )")
        client_print(id, 3, "Haslo poprawne")
        } else {
        set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.26, 0, 1.0, 2.0)
        ShowSyncHudMsg(id, SyncObj, "Niestety wprowadzone przez Ciebie haslo nie jest poprawne ..")
        client_print(id, 3, "Haslo nie jest poprawne ..")
    }
}


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#19 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 05.02.2015 10:01

Robisz to kompletnie źle.
Nigdzie nie stosujesz messagemode. Wykonuj w cod_class_enabled client_cmd(id, "messagemode Podajhaslo"), w publicu doń się odnoszącego pobieraj wartość i porównaj przy pomocy yyyy... Stringcompare? Jakoś tak to się nazywało. Jeśli True, zmienna PoprawneHaslo ma true i można już wybrać klasę z menu klas.
Piszę trochę zagmatwanie, bo w szkole jstm. Jeslo nikt mnie nie uprzedzi pokaże o co mi chodzi
  • +
  • -
  • 1

#20 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 05.02.2015 10:30

http://amxx.pl/topic...-z-messagemode/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych