Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] Gdzie najlepiej zliczać czas, trzymania broni w dłoni

Najlepsza odpowiedź Droso, 02.02.2015 07:50
Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.
Który wykonuje się za każdym strzałem, przyblizeniem i także przy zmianie broni?
IMO ham_itemdeploy, albo tworzysz taska o fladze "b" co 1.0, jak gracz ma daną broń to mu dodajesz sekundę i już. (najlepiej zrobić jednego 'globalnego taska + pętla)
Przejdź do postu
#1
Napisano 01.02.2015 17:33
Aktualnie zrobiłem sobie w PreThinku, po czym stworzyłem if'a dodałem tam warunek, aby funkcja się spełniała co sekundę.
Tam do zmiennej dodaje się czas, nie wszystkie bronie lecz, tylko kilka.
Think będzie wystarczający ? Jeżeli nie to gdzie najlepiej zliczać czas broni, która jest aktualnie w dłoni ?
#2
Napisano 01.02.2015 17:41
pobierz czas przy pierwszym wyborze broni w tym evencie do zmiennej, jesli zmieni broń wylicz roznice = zmienna-pobrany_wlasnie_teraz_czas i osiagniesz ile sekund mial bron w lapie
Nie wiem czy Cie to zadowoli bo nie wiem konkretnie co chcesz osiągnąć.
@ nigdy tego nie robiłem i nie bawiłem się możliwościami tego eventu, tylko z poradnika wrzuciłem go do swojego diablo, ale póki co innych pomysłów widzę nie ma, to warto spróbować. Chociaż zastanawiam się, czy w sumie zadziała, zmieniając z broni, która ma tą samą prędkość co ta, na którą zmieniasz. Teraz mi się przypomniało

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#3
Napisano 01.02.2015 18:08
Nie lepiej wykorzystać do tego Ham_Item_Deploy, które wykona się tylko raz przy wyciągnięciu broni, i najzwyczajniej pobierzemy aktualny czas i przy wyciągnięciu kolejnej broni znowu pobierzemy czas i odejmiemy te dwie wartości od siebie?
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 01.02.2015 18:09
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#4
Napisano 01.02.2015 18:14
Wracając ogieR, do tematu, eventy te kiedy się wykonują? Wtedy gdy broń się przemienia z x na y ? Czy Cały czas się sprawdza ?, Bo jeżeli tylko raz się wykonuje przy przemianie, to co się stanie jeżeli bronie zostaną dodane (nie przemieniona z x na y) Wtedy trzeba byłoby specjalnie przemieniać broń z x na y i z y na x ?
Mam nadzieję ,że zrozumiale to napisałem.
@Wielkie_Jol
Ham_Item_Deploy wykonuje się tylko wtedy gdy broń się przemieni, i trzeba byłoby przemieniać tak jak napisałem na górze , już raz testowałem ten event.
Użytkownik Petpat edytował ten post 01.02.2015 18:16
#6
Napisano 02.02.2015 07:50 Najlepsza odpowiedź
Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.
Który wykonuje się za każdym strzałem, przyblizeniem i także przy zmianie broni?
IMO ham_itemdeploy, albo tworzysz taska o fladze "b" co 1.0, jak gracz ma daną broń to mu dodajesz sekundę i już. (najlepiej zrobić jednego 'globalnego taska + pętla)
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#7
Napisano 02.02.2015 18:50

#8
Napisano 03.02.2015 08:59
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych