Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Gdzie najlepiej zliczać czas, trzymania broni w dłoni


Najlepsza odpowiedź Droso, 02.02.2015 07:50

 

Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.

Który wykonuje się za każdym strzałem, przyblizeniem i także przy zmianie broni? xD

IMO ham_itemdeploy, albo tworzysz taska o fladze "b" co 1.0, jak gracz ma daną broń to mu dodajesz sekundę i już. (najlepiej zrobić jednego 'globalnego taska + pętla)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.02.2015 17:33

Witam, tak jak w temacie, gdzie najlepiej zliczać czas, trzymania broni w dłoni.
Aktualnie zrobiłem sobie w PreThinku, po czym stworzyłem if'a dodałem tam warunek, aby funkcja się spełniała co sekundę.
Tam do zmiennej dodaje się czas, nie wszystkie bronie lecz, tylko kilka.

Think będzie wystarczający ? Jeżeli nie to gdzie najlepiej zliczać czas broni, która jest aktualnie w dłoni ?
  • +
  • -
  • 0

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 01.02.2015 17:41

jeden lub dwa
 
pobierz czas przy pierwszym wyborze broni w tym evencie do zmiennej, jesli zmieni broń wylicz roznice = zmienna-pobrany_wlasnie_teraz_czas i osiagniesz ile sekund mial bron w lapie
Nie wiem czy Cie to zadowoli bo nie wiem konkretnie co chcesz osiągnąć.

@ nigdy tego nie robiłem i nie bawiłem się możliwościami tego eventu, tylko z poradnika wrzuciłem go do swojego diablo, ale póki co innych pomysłów widzę nie ma, to warto spróbować. Chociaż zastanawiam się, czy w sumie zadziała, zmieniając z broni, która ma tą samą prędkość co ta, na którą zmieniasz. Teraz mi się przypomniało :X
  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 01.02.2015 18:08

Nie lepiej wykorzystać do tego Ham_Item_Deploy,  które wykona się tylko raz przy wyciągnięciu broni, i najzwyczajniej pobierzemy aktualny czas i przy wyciągnięciu kolejnej broni znowu pobierzemy czas i odejmiemy te dwie wartości od siebie?

 


Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 01.02.2015 18:09

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#4 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.02.2015 18:14

Dzięki, może są jeszcze inne propozycje ? : )

Wracając ogieR, do tematu, eventy te kiedy się wykonują? Wtedy gdy broń się przemienia z x na y ? Czy Cały czas się sprawdza ?, Bo jeżeli tylko raz się wykonuje przy przemianie, to co się stanie jeżeli bronie zostaną dodane (nie przemieniona z x na y) Wtedy trzeba byłoby specjalnie przemieniać broń z x na y i z y na x ?

Mam nadzieję ,że zrozumiale to napisałem.


@Wielkie_Jol

Ham_Item_Deploy wykonuje się tylko wtedy gdy broń się przemieni, i trzeba byłoby przemieniać tak jak napisałem na górze , już raz testowałem ten event.

Użytkownik Petpat edytował ten post 01.02.2015 18:16

  • +
  • -
  • 0

#5 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 01.02.2015 18:16

PreThink to chyba nie jest najlepszy pomysł :)

 

Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.02.2015 07:50   Najlepsza odpowiedź

 

Tak jak pisze Wielkie Jol, poza tym masz jeszcze event CurWeapon gdzie drugi argument to WeaponID.

Który wykonuje się za każdym strzałem, przyblizeniem i także przy zmianie broni? xD

IMO ham_itemdeploy, albo tworzysz taska o fladze "b" co 1.0, jak gracz ma daną broń to mu dodajesz sekundę i już. (najlepiej zrobić jednego 'globalnego taska + pętla)


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#7 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.02.2015 18:50

Dzięki, wykorzystam sposób Droso, z tym taskiem, dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.02.2015 08:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych