Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Nie dziala niewidzialność, dodanie modelu.

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kenio902

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.02.2015 14:21

Witam czy mógł by ktoś mi pomóc w klasie "Cred" nie działa mi niewidzialność (ma być na nożu). I przy okazji dodanie modelu assasin'a 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
     
 
new const nazwa[]   = "Creed |Mega Premium|";
new const opis[]    = "Ma 3 podskoki w powietrzu, zmniejszona widocznosc na nozu, 1/1 z noza, ma mala grawitacje.";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
 
{
 
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
 
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
 
    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
   
 
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
 
   
 
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
 
 
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
 
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
 
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
 
}
 
 
public cod_class_enabled(id)
 
{
 
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
 
    {
 
        client_print(id, print_chat, "[Creed |Mega Premium|] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
 
        return COD_STOP;
 
    }
 
 
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
 
    ma_klase[id] = true;
 
   
 
    return COD_CONTINUE;
 
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
 
{
 
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
   
 
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
 
    ma_klase[id] = false;
 
 
}
 
 
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
 
{
 
    if(!ma_klase[id])
 
        return;
 
 
    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
 
    {
 
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
 
    }
 
    else
 
    {
 
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
    }
 
}
 
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
 
{
 
    if(ma_klase[id])
 
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
 
}
 
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
 
{
 
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
 
        return FMRES_IGNORED;
 
 
    new flags = pev(id, pev_flags);
 
 
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
 
    {
 
        skoki[id]--;
 
        new Float:velocity[3];
 
        pev(id, pev_velocity,velocity);
 
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
 
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
 
    }
 
    else if(flags & FL_ONGROUND)
 
        skoki[id] = 3;
 
 
    return FMRES_IGNORED;
 
}
 
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
 
{
 
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
 
    {
 
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
 
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
 
        return HAM_HANDLED;
 
    }
 
    return HAM_IGNORED;
 
}
 
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
 
{
 
    new id = pev(ent, pev_owner);
 
    ostatnio_prawym[id] = 1;
 
}
 
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
 
{
 
    new id = pev(ent, pev_owner);
 
    ostatnio_prawym[id] = 0;
 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 03.02.2015 16:50

Sprawdź:

 

Załączony plik  codclass_CreedMegaPremium.sma   3,34 KB  8 Ilość pobrań
  codclass_CreedMegaPremium.amxx

Załączony plik  assasin.rar   1,32 MB  11 Ilość pobrań

 

Ścieżka do mdl assasina:

models/player/assasin/assasin.mdl


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych