Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Run time error 10: native error - VIP przez generator


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Cristal_pl

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 31.01.2015 12:34

Cześć!

Zrobiłem sobie VIPA generatorem od Was ze stronki a w konsoli pisze mi coś takiego:

 

L 01/31/2015 - 12:14:33: [] Displaying debug trace (plugin "vip.amxx", version "12.3.0.2")
L 01/31/2015 - 12:14:33: [] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 01/31/2015 - 12:14:33: [] [0] vip_2736626.sma::plugin_init (line 20)

 

Plik sma.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define g_Buffer 1536

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg, menu,
menu_callback_handler, weapon_id;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wszedl na serwer CS-MADZIA!",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25);
	show_vip_menu(id);
}
public menu_1_handler(id){
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 21);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 105);
}
public menu_2_handler(id){
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	give_item(id, "weapon_glock18");
	give_item(id, "ammo_9mm");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 20);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
}
public menu_3_handler(id){
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_4_handler(id){
	give_item(id, "weapon_ak47");
	give_item(id, "ammo_762nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public recharge(id){
	new wid=get_user_weapon(id);
	if(wid){
		new weaponname[32], weid;
		get_weaponname(wid, weaponname, 31);
		weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
		if(weid){
			cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
		}
	}
}
public menu_5_handler(id){
	recharge(id);
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),120));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?250:100));
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\d(\w400\y$\d) \wDeagle + granaty","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\d(\w400\y$\d) \wGlock + granaty","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\d(\w500\y$\d) \wM4 + granaty","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\d(\w500\y$\d) \wAK47 + granaty","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\d(\w100\y$\d) \wPelny magazynek od Madzi :)","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\y[CS-MADZIA] VIP Menu");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	ShowVipsMotd(id);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
	new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
	
	Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
	}
	Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
	
	show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[[VIP]]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

plugins.ini

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
minibans.amxx		; Powody przy banowaniu graczy .
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here


ad_manager.amxx			; Widoczne reklamy na czacie .
admin_check.amxx		; Gdy wpiszemy na say /admin pojawi sie lista administratorow online .
admin_freelook.amxx		; Administrator widzi wszystko .
admin_spec_esp.amxx		; ESP dla administratora by lepiej wykrywalo sie cheaterow .
adminlisten.amxx		; Administrator widzi wszystkie rozmowy na czacie .
bulletdamage.amxx		; Widoczne obrazenia obok celownika .
bcd_hudtimer.amxx		; Czas wyswietlany w HUD do wybuchu bomby .
parachute.amxx			; Spadochron dla kazdego gracza .
unbanmenu.amxx			; Menu do odbanowywania gracza .
mutemenu.amxx			; Menu dla gracza by mogl wyciszyc innego gracza /mute .
ReasonKicker.amxx		; Powody przy wykopaniu gracza z serwera .
runplanting.amxx		; Podkladanie bomby w ruchu .
polski_cs.amxx			; Wszystkie napisy po polsku .
afkbombtransfer.amxx		; Jezeli gracz jest AFK dostaje pake najblizszy aktywny gracz .
realnadedrops.amxx		; Po smierci wypadaja z ciebie wszystkie bronie razem z granatami .
flash.amxx			; Wyswietla informacje kto cie oslepil .
sillyc4.amxx			; Umozliwia podkladanie paki na scianie .
auto_reload.amxx		; W nowej rundzie masz preladowana bron .
hpk.amxx			; Automatyczne wyrzycanie z serwera za ping +120 .
wybor_interpu.amxx		; Wybor interpu bez opcji EXIT .
Allow_round_finish.amxx		; Daje dokaczyc runde .
ptb.amxx			; Przerzuca graczy do innych teamow .
galileo.amxx			; System zmiany mapy .
rs.amxx                         ; Dwieki po rundzie
vip.amxx debug                     ; Vipp

Proszę o pomoc ;)

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Cristal_pl

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.02.2015 22:11

Nikt nie potrafił mi pomóc, więc metodą prób i błędów udało mi się odkryć przyczynę tych errorów - stary amxx. Po zaktualizowaniu do najnowszego wszystko działa ładnie i sprawnie ;)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych